Carl Sagan Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sjekk TG-tråden jeg fant jeg fant ! Care to share? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sjekk TG-tråden jeg fant jeg fant ! Care to share? Tror han mener at han fant The Gathering 2010-tråden ... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Stunt? Å gi en klem? Shaky? Forran 300 stk og eks antall i skipet som så på via storskjerm eller over nett, ja EDIT; Da var penger jeg skulle brukt på skjermkort under TG10 brukt på WACOM BAMBOO PEN & TOUCH SMALL USB og DELL P2010H 20" WIDE TFT TCO-03 BLACK Endret 5. april 2010 av aGal Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg sto opp 16:00 i dag, blir vanskelig å stå opp til skolen i morgen : / TG har snudd døgnrytmen opp ned. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Et par av spillelistene mine: DJ Mathia Party playlist TG10 Dance Anthems 2010-Aksel Har to til også, men de deles ikke offentlig så lenge de er Collaborative. Skal se hva jeg får gjort med det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Et par av spillelistene mine: DJ Mathia Party playlist TG10 Dance Anthems 2010-Aksel Har to til også, men de deles ikke offentlig så lenge de er Collaborative. Skal se hva jeg får gjort med det. Takk <3 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg likte faktisk ikke åpningsshowet. Syns fjorårets var fetere med trym som arthas og vegard som hellboy, hehe. Når det kommer til plasseringa av scena var det ganske bra siden vi satt noen få rader unna. Var veldig skeptisk til flyttingen i starten da jeg var vandt med scena foran, men tilpasset meg veldig bra så det føltes nesten ut som den alltid har stått der. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg var i Crew:Care, det var gøy, spesielt når vi overrekkte desserten til Sec! Hvilket crew var du i? Jeg var i Event:Activities, mistenker at jeg hilste på deg, men er ikke helt sikker. Hmm, mye mulig, hunt meg ned på Facebook og se om du kjenner meg igjen ^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Sjekk TG-tråden jeg fant jeg fant ! Care to share? Jeg mente HW-rekke tråden Wopsi, deisi, shappalopsi. Endret 5. april 2010 av Nopros Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Oh du skjønne TheMartine, du fikk bedre bilder enn min fotograf da han litt for langt ut på siden Må innrømme at jeg var litt shaky etter stuntet Haha. Ja, jeg så du hadde en kar på slep. Jeg så du gikk mot scena med veldig bestemte steg og virket innmari målrettet, og da du begynte på trappa opp var jeg sikker på du skulle dra av deg klærne eller ett eller annet sinnsykt stunt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Plystre, plystre Hmm, nå reklamerte jeg vel for tråden min, som strengt talt ikke er lov. Men, men. Endret 5. april 2010 av Nopros Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Oh du skjønne TheMartine, du fikk bedre bilder enn min fotograf da han litt for langt ut på siden Må innrømme at jeg var litt shaky etter stuntet Haha. Ja, jeg så du hadde en kar på slep. Jeg så du gikk mot scena med veldig bestemte steg og virket innmari målrettet, og da du begynte på trappa opp var jeg sikker på du skulle dra av deg klærne eller ett eller annet sinnsykt stunt. Vurderte å dra en Arne da jeg stod der Gikk rundt i skipet slik i en time ca, liten photosession rundt over alt så har diverse crazy bilder etter det. Får se om de ikke finner turen til TG10 bildetråden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Skal dra frem bildene jeg tok i løpet av uken også. Var jo et par jeg fikk knipset. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg skal uten tvil dra på TG neste år, for første gang. Men er det virkelig så mange som ikke dusjer der? hører og leser at det er en del uhygieniske folk der. Blir jeg sittende sammen med noen som virkelig lukter vondt kommer jeg til å måtte si fra til personen. Noen som så seg nødt til det i år? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bestill hotell, og dusj hver dag Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg kan lett bruke de dusjene som er der, er ikke redd for å dusje i fellesdusjer med kaldt vann;) Men er hygienen blandt enkelte mennesker der så ille at man føler seg nødt til å be dem ta en dusj? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Evt. bare dusj i en av hallens garderober hver dag? Edit: Nvm. Endret 5. april 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Bestill hotell, og dusj hver dag Det hjelper ikke mot personer som lukter vondt Det er forresten ikke den beste hygienen der, det er vel strengt tatt derfor det ikke er mangel på dusjer. Crew er flinke til å luke ut de værste folkene og be de ta en dusj, ellers ser jeg på det som ett heller lite problem. edit: dette er min erfaring altså, sikkert ikke alle som mener det samme. Endret 5. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har aldri hatt problemer med folk som ikke dusjer, med unntak av da jeg tok et skikkelig drag fra Hengende Lem's armhule lørdag kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå