Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stunt? Å gi en klem? Shaky? :p

 

Forran 300 stk og eks antall i skipet som så på via storskjerm eller over nett, ja :p

 

EDIT; Da var penger jeg skulle brukt på skjermkort under TG10 brukt på WACOM BAMBOO PEN & TOUCH SMALL USB og DELL P2010H 20" WIDE TFT TCO-03 BLACK

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Jeg likte faktisk ikke åpningsshowet. Syns fjorårets var fetere med trym som arthas og vegard som hellboy, hehe.

 

Når det kommer til plasseringa av scena var det ganske bra siden vi satt noen få rader unna.

Var veldig skeptisk til flyttingen i starten da jeg var vandt med scena foran, men tilpasset meg veldig bra så det føltes nesten ut som den alltid har stått der. :)

Lenke til kommentar

Oh du skjønne TheMartine, du fikk bedre bilder enn min fotograf da han litt for langt ut på siden :D

Må innrømme at jeg var litt shaky etter stuntet :p

 

Haha. :D

Ja, jeg så du hadde en kar på slep. Jeg så du gikk mot scena med veldig bestemte steg og virket innmari målrettet, og da du begynte på trappa opp var jeg sikker på du skulle dra av deg klærne eller ett eller annet sinnsykt stunt. :p

Lenke til kommentar

Oh du skjønne TheMartine, du fikk bedre bilder enn min fotograf da han litt for langt ut på siden :D

Må innrømme at jeg var litt shaky etter stuntet :p

 

Haha. :D

Ja, jeg så du hadde en kar på slep. Jeg så du gikk mot scena med veldig bestemte steg og virket innmari målrettet, og da du begynte på trappa opp var jeg sikker på du skulle dra av deg klærne eller ett eller annet sinnsykt stunt. :p

 

Vurderte å dra en Arne da jeg stod der :p

Gikk rundt i skipet slik i en time ca, liten photosession rundt over alt så har diverse crazy bilder etter det. Får se om de ikke finner turen til TG10 bildetråden.

Lenke til kommentar

Jeg skal uten tvil dra på TG neste år, for første gang. Men er det virkelig så mange som ikke dusjer der? hører og leser at det er en del uhygieniske folk der.

 

Blir jeg sittende sammen med noen som virkelig lukter vondt kommer jeg til å måtte si fra til personen. Noen som så seg nødt til det i år?

Lenke til kommentar

Bestill hotell, og dusj hver dag ;)

 

Det hjelper ikke mot personer som lukter vondt ;)

 

Det er forresten ikke den beste hygienen der, det er vel strengt tatt derfor det ikke er mangel på dusjer.

Crew er flinke til å luke ut de værste folkene og be de ta en dusj, ellers ser jeg på det som ett heller lite problem.

 

edit: dette er min erfaring altså, sikkert ikke alle som mener det samme.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...