kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Thomas: Måtte ha fått råd til PC og billett først. WheelMan: Klepp. 30 min fra Stavanger. Blir nok ganske dyrt med buss. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Det er 300kr hver vei med tog om du bestiller godt i forkant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 En kommer seg alltid på TG. Selv om en ikke skaffer transport. Tog fungerer helt fint, få foreldrene dint til å kjøre deg på Togstasjonen, og så finner du noen i Hamar som er villig til å svippe deg å tingene dine fra Togstasjonen i Hamar til Vikingskipet. Hvis ikke kan du ta en taxi, det koster ikke store summen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jøss, trodde at det kom til å bli en goood del dyrere enn det. Da får jeg gå opp og slakte argumentet til foreldrene mine. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jøss, trodde at det kom til å bli en goood del dyrere enn det. Da får jeg gå opp og slakte argumentet til foreldrene mine. Lykke til Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 En kommer seg alltid på TG. Selv om en ikke skaffer transport. Tog fungerer helt fint, få foreldrene dint til å kjøre deg på Togstasjonen, og så finner du noen i Hamar som er villig til å svippe deg å tingene dine fra Togstasjonen i Hamar til Vikingskipet. Hvis ikke kan du ta en taxi, det koster ikke store summen. Det er helt sant, det har jo vi god erfaring med Eller gå, om det er fint vær og du ha lite å bedrive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skal han gå ville jeg anbefalt å begynne tidlig.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tenkte sånn fra tostasjonen til skipet. Det er jo ikke mer enn et kvarter med trasking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tenkte sånn fra tostasjonen til skipet. Det er jo ikke mer enn et kvarter med trasking. Grunnen til at jeg foreslo å ta taxi eller skaffe transport var på grunn av at man somregel har endel ting med seg. Men hvis en bare har feks. laptop med seg ville jeg gått. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hah, nå var jeg plutselig for liten til å reise på TG.. Jeg "klarer ikke å ha kontroll på mat, søvn, når jeg skal spille osv.".. Huff, foreldre... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tenkte sånn fra tostasjonen til skipet. Det er jo ikke mer enn et kvarter med trasking. Hadde sikkert gått an, det. Måtte kanskje ha kjøpt en stor tralle til alle tingene jeg tenker å ta med, da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hah, nå var jeg plutselig for liten til å reise på TG.. Jeg "klarer ikke å ha kontroll på mat, søvn, når jeg skal spille osv.".. Huff, foreldre... Jeg anbefaler deg å ta opp teamet igjen rundt juletider, da er ofte foreldre litt mer.. softe, og tenker mer over ting.. ..funket for meg Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Viss dem dette skrivet her, det funket for de fleste av vennene mine. Endret 20. september 2009 av als Lenke til kommentar
silinox Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) lurer på ca. hvor mye du burde ta med i lomme penger er ca. 10-14 spiser ikke sååh mye men masse snax er viktig ps. hvor mye cola burde jeg ta med :S får man kjøpt der? normal pris? hvor mye mat burde jeg kunne klare meg med? også burde jeg ta med nikon D90 mitt eller burde jeg la det være hjemme? Endret 20. september 2009 av silinox Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hvor mye man bruker i lommepenger avhenger veldig av individuelle forbruk. Jeg brukte i år endel på burgere i skipet, da det var lett og grei kvalitet. Her snakker vi frokost og middag på samme dag =D Bra det bare en en gang i året. Snop etc. anbefales å ta med i forkant, men dette varierer også med hvordan du reiser. Tar du tog er det kjipt å drasse på 2-3 brett med brus etc. i tillegg til alt det andre. Vet ikke hvor mye cola du drikker, så det får du finne ut av sjøl, og ja, det får man kjøpt der nede. Enten på bensinstasjonene som ligger 15min med gange fra skipet, eller CC martna'n(butikk) som er åpen hvertfall et par av dagene(men hurtigmat etc er bare å glemme å kjøpe der, alt er renska meget kjapt ) Jeg hadde med mitt D70s i år, og angret ikke. Satt med mye kjentfolk så det var aldri noe problem. Sov i bilen, så tok det bare med. Har du mulighet for å tegne verdiforsikring på en av foreldrene dine (200kr elns i året) så skader jo ikke dette. Endret 20. september 2009 av SvennAndre Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 må ikke ha så mye penger på TG. jeg klarte meg på 4000 i fjor(men jeg kjøpte noen disker) Cola holder med et brett, kjøper du oss søte bror for 99 kr alltid bra med kamera Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 må ikke ha så mye penger på TG. jeg klarte meg på 4000 i fjor(men jeg kjøpte noen disker)Cola holder med et brett, kjøper du oss søte bror for 99 kr alltid bra med kamera 4000kr er da mye penger for noen Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 kan godt klare deg på 0. ta meg egen mat og drikke hjemme fra så trenger du ikke noe peng. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det å ikke ta med seg penger er meeget dumt. Det anbefales å ta med både kontanter og bankkort. Spesielt om man reiser et stykke, det er ikke bare mat som koster på TG. Ryker nettverksporten(skjedde med meg i år) da sitter du med skjegget i postkassa og må trygle/be andre om lån. Har du med alt du trenger av mat, holder det med 1000,- satt av til uforutsette utgifter/kos på skipet. Lenke til kommentar
silinox Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Okei takk takk tror jeg må finne en måte å snike med meg ca 2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå