Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skal søke Crwe til neste år, CFAD ga et meget godt innblikk i Crewet :) Anbefaler alle som har tenkt på crew men er usikkre om å søke seg til Crew For A Day!

 

Hvor var du i CFAD? Kanskje jeg hilste på deg? :)

 

Jeg var i Crew:Care, det var gøy, spesielt når vi overrekkte desserten til Sec! :new_woot: Hvilket crew var du i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For øvrig noen som fikk med seg han som gikk på sena iført en sort genser med helhette med skull-motiv og en kreasjon på hodet som ga Trym en klem? :p

 

 

Det var meg :ph34r:

 

 

Japp, dette så jeg. Du gikk faktisk rett forbi meg på vei opp. Jeg ble full av forventninger om at denne fyren skulle dra et sykt stunt av noe slag, men så ble det bare en kjærlig klem. Litt skuffa, faktisk. :p

Tro faktisk jeg tok bilde av det også.

 

 

Nå har jeg forresten sovet 17 timer. Skulle liksom skrive en artikkel om TG i går før jeg dro hjem, men det endte med at jeg sovna på kontoret, så fant ut at det funka jævlig dårlig. Prøver igjen nå. :D

 

post-183647-1270464234,5851_thumb.jpg

post-183647-1270464251,6441_thumb.jpg

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Er alt i alt fornøyd med årets TG, men syns fjorårets var bedre. (6 året på rad for min del).

 

Dro fra hamar ca 04:30. Er såpass lite som skjer på kvelden at jeg ikke syns det er noe vits for min del og sove i skipet, stå opp, pakke og dra.

Vi har de siste åra pakka rundt 4-6 tiden og dratt for å sove hjemme istedet.

Var hjemme rundt 8 så var digg og få lagt seg ned :)

 

Hva skjer med underholdninga? Hypnoseshowet var skamrått, wrestling er vel 4 året på rad nå. Skulle tro de betaler TG for å få lov til å reklamere for stygge showet sitt. For ikke å snakke om jentepunkbandet. Hva faen? Værre møk skal man lete lenge etter...

 

En annen ting er stands. Var det ikke flere småkonks. i fjor? Spesielt hyperion har jo alltid hatt div konk. Kunne ikke huske det var en eneste en der i år...

 

Var første året mitt med hylle, det skal gjenstad for det var faen meg nydelig :D

Lenke til kommentar

Hva skjer med underholdninga? Hypnoseshowet var skamrått, wrestling er vel 4 året på rad nå. Skulle tro de betaler TG for å få lov til å reklamere for stygge showet sitt. For ikke å snakke om jentepunkbandet. Hva faen? Værre møk skal man lete lenge etter...

 

En annen ting er stands. Var det ikke flere småkonks. i fjor? Spesielt hyperion har jo alltid hatt div konk. Kunne ikke huske det var en eneste en der i år...

 

Angående wrestling, så har nok det sin naturlige forklaring i at Trym/7rym er ganske høyt oppi systemet i NWF, og dermed også en veldig stor pådriver for å få dem tilbake til TG hvert år. Jeg er drittlei wrestling, bare så det er sagt.

 

Likte veldig godt åpningsshowet, forresten. Det må være første gangen på mine 11 år på TG at de ikke har hatt fakirer eller flammeblåsing. Vom var greit nok. Jeg synes det er modig av TG å ta skrittet såpass langt utenfor de faste rammene, og det var jo faktisk folk som så showet, og dermed også likte det.

Hypnoseshowet er jeg enig i at var fantastisk morsomt, og at de hadde flyttet en del av foredragene ut av audiatoriet og heller opp på scenen. Det likte jeg.

 

Ja, det har pleid å være flere småkonkurranser. Det var bittelitt nede i Chillout, men lite i forhold til før. I fjor var jo Komplett der, og de var jo helt ville på å dele ut ting.

Lenke til kommentar

I fjor, då scena stod i enden, synast eg den vart litt fjernt frå alt, og dei som ville sjå det som skjedde der kunne ikkje stå rundt den slik som i år. Samtidig synast eg det var vanskelegare å orientere seg i skipet når eg ikkje hadde scena å gå etter. :p

 

Alt i alt synast eg plasseringa var heilt kurant i år. Ein fekk med seg det som skjedde, det var det viktigaste. Spesielt wrestlinga vart meir "intens" når publikum "omringa" scena i staden får å stå framfor den.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...