Schjellin Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jo kjappare ting går, jo bedre har det vore Eneste som har vært bedre, var på sovefronten. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Haha, kult, vant faktisk 1. premien på fotokonkurransen til chillout/pcworld hvor så du det hend? Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 noen som har bilde av anlegget til wheelman? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Sikkert noen av dere som vet navnet på mange av sangene som ble spilt? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Eg har steike lyst på TG neste år. Får prøve å drage med nokre kompisar og overtale mor mi til å få lov. Kva er gjennomsnittsalderen på ein TG-deltakar? Det blir kanskje skummelt for ein stakkarsleg liten 16-åring som meg å fare på TG utan erfaring eller nokon som kan veilede meg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er mange sekstenåringer der, altså. Broren min og kameratene hans har vært der siden de var fjorten, og har alltid hatt det kjempefint. Sett deg på HW-rekka hvis du bestemmer deg for å dra, så har du plutselig 70 folk å være med. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Eg har steike lyst på TG neste år. Får prøve å drage med nokre kompisar og overtale mor mi til å få lov. Kva er gjennomsnittsalderen på ein TG-deltakar? Det blir kanskje skummelt for ein stakkarsleg liten 16-åring som meg å fare på TG utan erfaring eller nokon som kan veilede meg er 16 år jeg og 3 andre kompiser. første gang på TG og satt på HW-rekka. jævelig koselig, og anbefalt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Alle som dro av gjengen min var vel 15 år første gangen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 noen som har bilde av anlegget til wheelman? http://www.hardware.no/artikler/tg_dundrer_videre/75746 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som har det med å overdrive Men får vel ta kvelden her, nærmer seg 30 timer siden sist jeg sov så må vel sove litt om man skal hente seg inn til tirsdag DAMN, TG10 er over. Can't wait for TG11! Vell kanskje greit at det er et år til så har man noe å glede seg til Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Alle som dro av gjengen min var vel 15 år første gangen. Og det var det råeste vi noen gang har gjort! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har begynt å legge planer for neste år allerede. Gleder meg til 20. April 2011 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har begynt å legge planer for neste år allerede. Gleder meg til 20. April 2011 Bare å utvide hylla di eller kaste en vekk for jeg blir med! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Så lenge du ikke feiger ut rett før så Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Kanskje noen har spilleliste på spotify som de brukte på TG? I stedet for å ramse opp sang for sang Endret 4. april 2010 av Dernel Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det skal jeg da klare.. :] Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Uff, det er alltid like trist å reise fra TG. Slår meg bestandig først når jeg er kommet et stykke avgårde nordover, at faen, Tg er over for i år. Kanskje man skulle prøvd å kommet seg til dreamhack? Noen som forresten vet hva den dreamhack bilen gjorde på TG? Stod en svenskregistrert Peugeot med dreamhack logo på, ved parkeringsplassen. I wuz leik WTF. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Ah frister å bli med i HW-rekka neste år. Så ut som om dere hadde det bra borti kroken der. Alle jeg var der med spilte bare teite spill og la seg klokken 1-2 Endret 4. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg tror jeg skal søke Crwe til neste år, CFAD ga et meget godt innblikk i Crewet Anbefaler alle som har tenkt på crew men er usikkre om å søke seg til Crew For A Day! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg tror jeg skal søke Crwe til neste år, CFAD ga et meget godt innblikk i Crewet Anbefaler alle som har tenkt på crew men er usikkre om å søke seg til Crew For A Day! Hvor var du i CFAD? Kanskje jeg hilste på deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå