Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folket sovna nå? Holder meg våken til i kveld en gang, finner senga tidlig. Så er døgnrytmen ganske ok i morgen tenker jeg.

 

Er forresten evig deilig å kunne _LYTTE_ til musikk på et ikke skrikende lydnivå. Flott å høre litt detaljer og ikke bare *dunk dunk* med skrikende diskanter til!

 

For øvrig noen som fikk med seg han som gikk på sena iført en sort genser med helhette med skull-motiv og en kreasjon på hodet som ga Trym en klem? :p

 

 

Det var meg :ph34r:

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Alltid like gøy å komme hjem og finne ut at nettet ikke funker. Men faen, kjedelig å være hjemme. Det er noe helt eget å være samme sted som 5500 andre mennesker som deler din interesse og alle er hyggelige som faen.

 

Samme her. :<

 

Jeg syntes det var litt deilig å komme seg hjem, men santidig litt trist, siden mange av de jeg har blitt kjent med møter jeg ca. bare på TG.

 

Oh well, for min del kaller senga nå. Jeg har et stort søvnunderskudd.

Så stort at jeg ikke klarte å gå av på rett bussholdeplass, våknet på vei ned til Drøbak sentrum og lurte på hvor i helvete jeg var i noen få sekunder.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Alltid like gøy å komme hjem og finne ut at nettet ikke funker. Men faen, kjedelig å være hjemme. Det er noe helt eget å være samme sted som 5500 andre mennesker som deler din interesse og alle er hyggelige som faen.

 

Samme her. :<

 

Jeg syntes det var litt deilig å komme seg hjem, men santidig litt trist, siden mange av de jeg har blitt kjent med møter jeg ca. bare på TG.

 

Oh well, for min del kaller senga nå. Jeg har et stort søvnunderskudd.

Så stort at jeg ikke klarte å gå av på rett bussholdeplass, våknet på vei ned til Drøbak sentrum og lurte på hvor i helvete jeg var i noen få sekunder.

 

Hadde nesten samme på toget til Oslo, sovna instantly etter jeg dro fra Hamar - aner ikke hvordan konduktøren fikk strempla billetten engang :p Våkna på Lillestrøm, med 15 minutter forsinkelse. Hadde det vært presis hadde det jammen vært close. Så kom jeg hjem ca 12.45 og hoppet rett til køys, våkna klokka 19.00. Trodde jeg sov 2-3 timer :p Dette blir vrient å snu fram mot skolestart tirsdag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...