Skrujernet Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Anbefaler KMPlayer, Nikolai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kommer vi til å få høre mer av anlegget WheelMan eller er det ferdig for i år ?, skikklig kos å høre på Ferdig for i år. Senere i dag venter en shitload med demontering. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Herregud, som jeg gruer meg til å dra. :< Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Skikkelig dårlig gjort å være så morsomme siste kvelden. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Samme her, men stemmingen gikk i taket nå ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Skikkelig dårlig gjort å være så morsomme siste kvelden. It's better to go with a bang than fade away. *nikke klokt* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Åååh, nå spiller noen Always av Erasure!!!!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 helt fantastisk at de vekker alle midt i søvnen... gleder meg til å sitte i bilen alene å kjøre med alt for lite søvn fordi CREW har bestemt seg for at "siste natt må vi jo holde folk i live". Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Haha, kult, vant faktisk 1. premien på fotokonkurransen til chillout/pcworld Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Grætz (Jonas i guess?) Dina - Bli hos meg(skipet snakker til oss peeps ) Endret 4. april 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er en sang jeg ønsker å høre nå: Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg likte rickrollen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er en sang jeg ønsker å høre nå: Få de med stero anlegg til å spille den :> It would be awesomeness Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 helt fantastisk at de vekker alle midt i søvnen... gleder meg til å sitte i bilen alene å kjøre med alt for lite søvn fordi CREW har bestemt seg for at "siste natt må vi jo holde folk i live". Dette er, etter hva jeg har fått med meg, rimelig normalt. Det er jo siste kvelden, må gå litt ekstra da! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jepp. Som de sa, det er masse ledig plass i soveteltene. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 TG-toget er noe av det vakreste jeg har sett. Den typen stunts gjør meg så varm innvendig at jeg snart smelter. Fantastisk <3 Jeg syntes egentlig det var litt småirriterende, med tanke på at jeg prøvde å ta meg fram mellom de ulike kamerafolkene i hallen for å forsyne dem med kake. Måtte stå og vente i fem minutter for å komme forbi. Så hvis noen så en kar som stresset avgårde med et tårn med kakestykker, så var det meg. ^^ Men ja, vakkert var det. helt fantastisk at de vekker alle midt i søvnen... gleder meg til å sitte i bilen alene å kjøre med alt for lite søvn fordi CREW har bestemt seg for at "siste natt må vi jo holde folk i live". Du må ikke tro vi lar andre få sove når vi må være oppe og rigge ned! Jeg skal forøvrig også kjøre i morgen (i dag), så det kan bli spennende... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) I tillegg fikk jo folk beskjed om at det var masse plass i teltet også, om jeg ikke hørte feil. =) Edit; Som Lemon også påpekte før meg. *Lære seg å lese tidligere poster før man poster noe* Endret 4. april 2010 av Rektal utblåsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå