pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Derfor du ikke ble med! XD Men ja, kommer til å være deprimert på tirsdag. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg pleier å gråte en skvett både når jeg kommer til og når jeg reiser fra TG. Men denne gangen må jeg nok begrense meg litt, i og med at jeg har med meg selskap i bilen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 noe arne går mot døra fra anlegge til wheelman ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 TG-toget er noe av det vakreste jeg har sett. Den typen stunts gjør meg så varm innvendig at jeg snart smelter. Fantastisk <3 Det var kjempegøy! Jeg havna bak ei veldig koselig jente. Kjenner jeg blir litt ekstra glad i TG på grunn av sånt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Alle begynner å få "farvel"-stemning. Not good, not good! Vil bli her en uke til! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 mye koster det og leie vikingskipet? synes egentlig Tg en gang i året er for lite... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Alle begynner å få "farvel"-stemning. Not good, not good! Vil bli her en uke til! ikke si sånt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jammen det er jo det som foregår! Begynner jo å bli stressa selv, nesten. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Noen som vet hvordan man spiller av .mkv filer i 1080p ? Funker ikke i VLC :S Endret 4. april 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 nikolai-n: Hvor bra PC har du? Og om du har lav oppløsning på skjermen din så kan du like så gjerne gå for 720p Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 SPecs i sig. Kjører full-hd oppløsning, 720p filmer funker som de skal. Jeg kan spille i full-hd, så jeg regner med at jeg kan se film i full-hd. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Prøv MPC-HC (xvidvideo.ru). VLC er generelt ikke anbefalt til HD. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hvilken å¨den siden skal jeg laste ned? Edit: Tror jeg fiksa det.. Endret 4. april 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det lagger, og det henger seg når jeg prøver å spole i filmen. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ok, kanskje jeg som har vært litt treig til å finne det ut, men klokken er vel en time feil her ? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Flere som fikk med seg nerdrage ved vannkranen tidligere i kveld? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Flere som fikk med seg nerdrage ved vannkranen tidligere i kveld? hva skjedde? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Makan til latterlig premieutdeling. Ikke har dem resultater, ikke har dem klart å få tak i vinnerne, og ikke har de navnet på teams eller noe. Og de som stod for den har ingenting å gjøre på en scene... Blir nesten litt irritert over hvor dårlig det opplegget var... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kommer vi til å få høre mer av anlegget WheelMan eller er det ferdig for i år ?, skikklig kos å høre på Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Et7pIGNgK6Q Hva er vel TG uten gaffa? Legg merke til gaffet headset og peaches på maks. Endret 4. april 2010 av Superslask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå