Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TG-toget er noe av det vakreste jeg har sett. Den typen stunts gjør meg så varm innvendig at jeg snart smelter. Fantastisk <3

jeg så du hadde lyst til å bli med, men du droppet det?

:ohmy:

 

Ja, jeg ventet på en innmari viktig telefon om pappa som er kommet på sykehuset, så det passet liksom litt dårlig. Men fy flate for et flott syn det var. Gjorde meg glad tvers igjennom, og det er det sjelden denna kroppen er. :love:

 

Vel, hvis du finner en lighter, kan jeg prøve å smelte deg. SKal vi begynne med en finger? :devil:

 

Ikke nå. Spiser sjokolade. :whistle:

Lenke til kommentar

TG-toget er noe av det vakreste jeg har sett. Den typen stunts gjør meg så varm innvendig at jeg snart smelter. Fantastisk <3

jeg så du hadde lyst til å bli med, men du droppet det?

:ohmy:

 

Ja, jeg ventet på en innmari viktig telefon om pappa som er kommet på sykehuset, så det passet liksom litt dårlig. Men fy flate for et flott syn det var. Gjorde meg glad tvers igjennom, og det er det sjelden denna kroppen er. :love:

:(

Det går vel bra?

 

skal på sykehuset i morgen jeg, har blitt onkel igjen :w00t:

Lenke til kommentar

TG-Toget var best :D

Var med nesten helt fra starten og helt til slutten ^^

Ble sykt trøtt av all den hoppingen og skrikingen, men gud det var gøy da :D

 

Jeg så de som hoppet i soveposene sine. Tipper de ble rimelig slitne etter hvert :p

 

Haha ^^ Ble litt skuffet siden nesten ingen på HW-rekka ble med da : /

Lenke til kommentar

:(

Det går vel bra?

 

skal på sykehuset i morgen jeg, har blitt onkel igjen :w00t:

 

Nja, det er det vi ikke vet ennå. Men han er kjørt på Gjøvik, da, så er jo ikke langt unna i så fall. Det er mistanke om hjerteattak, så det er jo litt spennende, skal jeg innrømme.

 

Grattis med enda mer slekt, da! Du verden, et påskebarn. Så gøy ^^

Lenke til kommentar

For å ikke snakke om på tirsdag, når hverdagen slår til igjen for fullt. Dét blir antiklimaks, det.

 

Ja, tirsdag er egentlig verre, for på mandag bare sover jeg og kommer meg på beina igjen. Meeenh, for en sånn rastløs nomade som meg er det vel bare å pakke sekken og dra ned til kjærestemannen da. Så får man andre ting å tenke på. :D

Lenke til kommentar

Ja, tirsdag er egentlig verre, for på mandag bare sover jeg og kommer meg på beina igjen. Meeenh, for en sånn rastløs nomade som meg er det vel bare å pakke sekken og dra ned til kjærestemannen da. Så får man andre ting å tenke på. :D

Greit å ha det så fleksibelt da. :wee:

 

Kontoret kommer nok til å føles merkelig stille på tirsdag ja. :p

Jeg kommer til å føle meg tom innvendig. Lover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...