hokuspokus111 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eneste infoen er e-mailen man skulle bruke og om hvordan bilder man skulle ha. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Stemmer... Begynner jo nesten bli for sent for noen kåring nå. Antar at folk kommer til å prøve og komme seg hjem så fort som mulig i morgen også. Endret 3. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vennligst ikke smelt, gulvet her er skittent nok fra før av. Men inni meg er det bare blomster og glitter. Jeg tror ikke det gjør noe om jeg smelter utover gulvet, faktisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vel, hvis du finner en lighter, kan jeg prøve å smelte deg. SKal vi begynne med en finger? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 TG-toget er noe av det vakreste jeg har sett. Den typen stunts gjør meg så varm innvendig at jeg snart smelter. Fantastisk <3 jeg så du hadde lyst til å bli med, men du droppet det? Ja, jeg ventet på en innmari viktig telefon om pappa som er kommet på sykehuset, så det passet liksom litt dårlig. Men fy flate for et flott syn det var. Gjorde meg glad tvers igjennom, og det er det sjelden denna kroppen er. Vel, hvis du finner en lighter, kan jeg prøve å smelte deg. SKal vi begynne med en finger? Ikke nå. Spiser sjokolade. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 TG-Toget var best Var med nesten helt fra starten og helt til slutten ^^ Ble sykt trøtt av all den hoppingen og skrikingen, men gud det var gøy da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 TG-toget er noe av det vakreste jeg har sett. Den typen stunts gjør meg så varm innvendig at jeg snart smelter. Fantastisk <3 jeg så du hadde lyst til å bli med, men du droppet det? Ja, jeg ventet på en innmari viktig telefon om pappa som er kommet på sykehuset, så det passet liksom litt dårlig. Men fy flate for et flott syn det var. Gjorde meg glad tvers igjennom, og det er det sjelden denna kroppen er. Det går vel bra? skal på sykehuset i morgen jeg, har blitt onkel igjen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 TG-Toget var best Var med nesten helt fra starten og helt til slutten ^^ Ble sykt trøtt av all den hoppingen og skrikingen, men gud det var gøy da Jeg så de som hoppet i soveposene sine. Tipper de ble rimelig slitne etter hvert Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 TG-Toget var best Var med nesten helt fra starten og helt til slutten ^^ Ble sykt trøtt av all den hoppingen og skrikingen, men gud det var gøy da Jeg så de som hoppet i soveposene sine. Tipper de ble rimelig slitne etter hvert Haha ^^ Ble litt skuffet siden nesten ingen på HW-rekka ble med da : / Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det går vel bra? skal på sykehuset i morgen jeg, har blitt onkel igjen Nja, det er det vi ikke vet ennå. Men han er kjørt på Gjøvik, da, så er jo ikke langt unna i så fall. Det er mistanke om hjerteattak, så det er jo litt spennende, skal jeg innrømme. Grattis med enda mer slekt, da! Du verden, et påskebarn. Så gøy ^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 kjipt... vet ikke helt hva jeg skal si til slikt skal forresten til gjøvik sykehus i morgen jeg også, er der ungen ligger å drar seg Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 var 163 stykk i den TG-rekka som for å sprang her tidligare i kveld.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 På en måte håper jeg vi ikke møtes der, aklla. Vil helst kunne kjøre forbi og hjemover. Nå må vi heller fokusere på hvor gøy det faktisk er på TG. Fy flate som jeg kommer til å savne dette på mandag, altså. Baaaw... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Nå må vi heller fokusere på hvor gøy det faktisk er på TG. Fy flate som jeg kommer til å savne dette på mandag, altså. Baaaw... For å ikke snakke om på tirsdag, når hverdagen slår til igjen for fullt. Dét blir antiklimaks, det. Endret 3. april 2010 av bazukh Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 For å ikke snakke om på tirsdag, når hverdagen slår til igjen for fullt. Dét blir antiklimaks, det. Ja, tirsdag er egentlig verre, for på mandag bare sover jeg og kommer meg på beina igjen. Meeenh, for en sånn rastløs nomade som meg er det vel bare å pakke sekken og dra ned til kjærestemannen da. Så får man andre ting å tenke på. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 For å ikke snakke om på tirsdag, når hverdagen slår til igjen for fullt. Dét blir antiklimaks, det. Kontoret kommer nok til å føles merkelig stille på tirsdag ja. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja... Da vil jeg huske tilbake til Tg-toget som jeg spratt rundt i og ønske jeg kunne rewinde tiden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, tirsdag er egentlig verre, for på mandag bare sover jeg og kommer meg på beina igjen. Meeenh, for en sånn rastløs nomade som meg er det vel bare å pakke sekken og dra ned til kjærestemannen da. Så får man andre ting å tenke på. Greit å ha det så fleksibelt da. Kontoret kommer nok til å føles merkelig stille på tirsdag ja. Jeg kommer til å føle meg tom innvendig. Lover. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja... Da vil jeg huske tilbake til Tg-toget som jeg spratt rundt i og ønske jeg kunne rewinde tiden. Det er derfor du må moderere deg litt når du er på TG. Ikke ha det alt for gøy, ellers blir abstinensene uutholdelige. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Å komme på kontoret blir kos igjen. Mine kolleger vil sikkert bli overrasket over at TG hadde flere enn 5 huleboer-jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå