Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hva skjer nå a? Helt vilt med slåssing mellom radene her bak jo... Få høre, få høre! Det begynte med at en fyr reiste seg brått opp, reiv tak i laptoppen til sidemannen og slang den ut på siden så mus og ledninger regnet. Han som eide laptoppen klinte til førstemann i magen og skreik et eller annet, så havnet de på gulvet begge to mens de slo og slo på hverandre. Security kom og dro med seg begge to, og nå viser det seg at noen stjålet laptoppen oppi bråket. Etter det jeg klarte å høre var han ene forbanna på at han andre bare spilte Recon på Bad Company 2... De pakker sakene sine begge to nå Recon noob Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Når man camper som Recon fortjener man det. Lett. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Når man camper som Recon fortjener man det. Lett. +1 :-> Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Kiwi stenger 16:00 hvertfall. hvor er det kiwi? Ehm.. kjør ut på E6, til venstre, første avkjøring og følg veien. er det samme som ccmat? eller ligger det nærmere? når jeg tenker på det så er det for sent å handle noe uansett Endret 3. april 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 hvis det stenger kl. 4 gidder jeg ikke stresse med det nå, har uansett alt jeg trenger (tror jeg) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 No har eg vore snill gut og gitt råd på led-skjermen Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 noen som veit hva av harddisker Amentio selger her? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det begynte med at en fyr reiste seg brått opp, reiv tak i laptoppen til sidemannen og slang den ut på siden så mus og ledninger regnet. Noen som trenger litt søvn snart.. ? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som trenger pillene sine snart? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som trenger pillene sine snart? Tar 3 pillar for dagen eg no Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Elsker de som skal tøffe seg på irc/dc/match, så kommer bort for å bråke. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hva skjer nå a? Helt vilt med slåssing mellom radene her bak jo... Få høre, få høre! Det begynte med at en fyr reiste seg brått opp, reiv tak i laptoppen til sidemannen og slang den ut på siden så mus og ledninger regnet. Han som eide laptoppen klinte til førstemann i magen og skreik et eller annet, så havnet de på gulvet begge to mens de slo og slo på hverandre. Security kom og dro med seg begge to, og nå viser det seg at noen stjålet laptoppen oppi bråket. Etter det jeg klarte å høre var han ene forbanna på at han andre bare spilte Recon på Bad Company 2... De pakker sakene sine begge to nå Haha, så bra. Alltid morsomt med litt svinn Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 jadda. noen som ikke har fått søvnen sinn Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kan man dra etter 12:00 i morgen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nei, det kan man IKKE. Du er fanga her. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kan man dra etter 12:00 i morgen? Ja. Regner med de stenger klokka 14.00. Nei, det kan man IKKE. Du er fanga her. Kødder du det hadde vært drømmen <3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kan man dra etter 12:00 i morgen? Ja. Regner med de stenger klokka 14.00. Nei, det kan man IKKE. Du er fanga her. Kødder du det hadde vært drømmen <3 Lurer på hvor gøy det hadde vært når de heller vann utover der du og PC'en din sitter og fryser det til is, og er det skøyteløpere rundt deg Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvem er det som voldtar nettet på rad 42? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå