Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det gjør noe at folk spiller musikk på TG, men jeg synes det blirr litt irriterende og tungt i lengden når man knapt kan høre musikken fra PC-en (Beyerdynamic dt770 - lydisolerende) eller kan snakke med nabomannen ...

 

Tror ikke det er HW-rekka så lager så mye lyd hele døgnet, det sidder vel noen jævler med et PA-anlegg på 24/5 en annen plass og.

Lenke til kommentar

Jeg er også med i DT770-klubben! Funker som faen hvis jeg jekker opp volumet litt :thumbup:

 

Greit at det spilles høyt, men folk har jo ikke vett når det gjelder låtvalg. Greit at du liker jumpstyle og happy hardcore, men kan vel sette på noe annet mellom 5 og 9 når de fleste sover..?

 

Ellers synes jeg synd på de som sitter ved han karen som spiller grisehøyt med et anlegg uten bass. Høres ut som en bilstereo fra åttitallet :ermm:

Lenke til kommentar

Ellers synes jeg synd på de som sitter ved han karen som spiller grisehøyt med et anlegg uten bass. Høres ut som en bilstereo fra åttitallet :ermm:

Det er noe av det værste jeg har hørt. Hifi-sjela mi vrir seg i kramper av det, og er jammen glad jeg ikke hører noe til han fra plassen min!

Lenke til kommentar

Torstein: Som nevnt tidligere spiller vi 5-10 min i døgnet, utenom det modererer vi oss til et normalt nivå hvor vi overlever og fint kan snakke til hverandre på raden. Også flere plasser bortover.

Hei. Long time no see, btw.

Heisann ja! Tviler på det er dere som støyer som mest, setter bare pris på litt musikk om kvelden. Blir derimot litt irritert av Banana Phone kl 7 om morningen, men det er vel sikkert scenen sitt påfund, samt "submerged theme" som spilles 15 ganger døgnet på de verst tenkelige tider.

 

Har faktisk med hørselvern, bruker det + soviro når jeg skal sove eller dunkinga blir for intens.

Lenke til kommentar

Ellers synes jeg synd på de som sitter ved han karen som spiller grisehøyt med et anlegg uten bass. Høres ut som en bilstereo fra åttitallet :ermm:

 

Det må være blåhylleklubben foran meg, det. Det minner meg om lyden i skikkelig billige headset. Så flat bass at jeg nesten får lyst til å grine hver gang de fyrer opp.

Lenke til kommentar

Hva skjer nå a?

Helt vilt med slåssing mellom radene her bak jo...

 

Få høre, få høre!

 

Det begynte med at en fyr reiste seg brått opp, reiv tak i laptoppen til sidemannen og slang den ut på siden så mus og ledninger regnet.

Han som eide laptoppen klinte til førstemann i magen og skreik et eller annet, så havnet de på gulvet begge to mens de slo og slo på hverandre.

Security kom og dro med seg begge to, og nå viser det seg at noen stjålet laptoppen oppi bråket.

Etter det jeg klarte å høre var han ene forbanna på at han andre bare spilte Recon på Bad Company 2...

 

De pakker sakene sine begge to nå :p

Endret av MogensAlfonse
Lenke til kommentar

Hva skjer nå a?

Helt vilt med slåssing mellom radene her bak jo...

 

Få høre, få høre!

 

Det begynte med at en fyr reiste seg brått opp, reiv tak i laptoppen til sidemannen og slang den ut på siden så mus og ledninger regnet.

Han som eide laptoppen klinte til førstemann i magen og skreik et eller annet, så havnet de på gulvet begge to mens de slo og slo på hverandre.

Security kom og dro med seg begge to, og nå viser det seg at noen stjålet laptoppen oppi bråket.

Etter det jeg klarte å høre var han ene forbanna på at han andre bare spilte Recon på Bad Company 2...

 

De pakker sakene sine begge to nå :p

 

*host*nerdrage*host*

Lenke til kommentar

Det begynte med at en fyr reiste seg brått opp, reiv tak i laptoppen til sidemannen og slang den ut på siden så mus og ledninger regnet.

Han som eide laptoppen klinte til førstemann i magen og skreik et eller annet, så havnet de på gulvet begge to mens de slo og slo på hverandre.

Security kom og dro med seg begge to, og nå viser det seg at noen stjålet laptoppen oppi bråket.

Etter det jeg klarte å høre var han ene forbanna på at han andre bare spilte Recon på Bad Company 2...

 

De pakker sakene sine begge to nå :p

 

Hahahahahahahaaaa!

De ble sikkert kasta ut. :D Noe så dumt, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...