pululf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Har jeg ikke hørt! Svarte, hadde vært fett å høre the prodigy i Agora. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Mye fra Invaders Must Die-albumet. Vi kan spørre om han kan sette det på i morra? =D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 De har spilt Kent også. Slå den. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Dere frister meg til å være der desto mer dere skriver i tråden. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) sett på FAIRYTALE! se hva som skjer da :S Endret 3. april 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som er interssert i CoDmW2 matcher? Jonhe007 @steam Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) nå var det utrolig stille :s EDIT: stillheten forsvant Endret 3. april 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Misunnelig, sitter hjemme og furter. Neste år MÅ man vel tilbake! Hvordan er "TG-stemninga" i år? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 faen aSS! 3 gang det kommer er Gunnars fyr bort til meg og demostrer de jævla brillene, tar jo faen meg 30 min vær gang og han er UMULIG og avbryte! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 faen aSS! 3 gang det kommer er Gunnars fyr bort til meg og demostrer de jævla brillene, tar jo faen meg 30 min vær gang og han er UMULIG og avbryte! De vil jo selge brillen... Har lyst på selv, og skulle bruke noe av Fifa pengene på det... men får ikke de før etter TG... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 herre min hatt..tg er seint neste år Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 faen aSS! 3 gang det kommer er Gunnars fyr bort til meg og demostrer de jævla brillene, tar jo faen meg 30 min vær gang og han er UMULIG og avbryte! De vil jo selge brillen... Har lyst på selv, og skulle bruke noe av Fifa pengene på det... men får ikke de før etter TG... ja faen heller da, jeg får jo bare dårligere inntrykk når de sier det samme 3 ganger Også skjønte jeg ikke halt han Svensken sa. herre min hatt..tg er seint neste år Er forhåpentligvis ikke der :-) Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 20 april eller noe. snufs. Tg er eneste ferien jeg har i året Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 20. Apil? Håper det er en forsinka aprilsnarr Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 20 april eller noe. snufs. Tg er eneste ferien jeg har i året Jo seinere det er, jo bedre er sjansene for varmt vær og snøløst TG. Jeg klager ikke. 20. Apil? Håper det er en forsinka aprilsnarr TG følger påsken. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 led.tard.noFor de av dere som vil styre skjermen på toppen av kamuflasjehylla på rad 35 Den der var passe stilig. Har sitti å tegna i flere timer i natt, men sitter ikke i posisjon til å kunne se resultatet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg (på hotellet atm) hører rykter om konfiskert anlegg på grunn av stadige strømbrudd, til tross for at det står på en helt annen kurs? Samt bli beskyldt for å bryte en rekke vitale regler når jeg, som nevnt, ikke er tilstede. En 1.5l Urge til den som slår den prestasjonen. Endret 3. april 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Trur faktisk ikkje det er mogeleg å slå den prestasjonen. Det kom tre karar frå security rundt klokka 6 i dag tidleg når alle sov... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå