Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sec(urity) påsto vi overdøvet showet på scenen. Lol.

Kanskje ta ett hint og ro ned volumet da :)

Vi spiller 5-10 min en gang i døgnet, det får folk tåle.

spille ja? ødlegge ørene våre, nei! som det stod trengte man ikke ta med høytalere for who konserter. At folk har så enorme høytalere at de bare får testa de på tg er ikke helt vår feil.

regner med dere har lest regelen

 

Ta hensyn til andre deltakere

Hvis du spiller høyt og får spørsmål fra andre rundt deg om å skru ned volumet, forventer vi at du gjør det. The Gathering skal være en fin opplevelse for alle, og du skal oppføre deg mot andre slik du vil de skal oppføre seg mot deg. Den gylne regel gjelder.

 

så kommer jeg bort til deg og ber deg skru ned må du faktisk skru ned. men det gjør jeg kun når det begynner å bli smertefult. som regel har andre sakt fra før meg

Lenke til kommentar

Sec(urity) påsto vi overdøvet showet på scenen. Lol.

Kanskje ta ett hint og ro ned volumet da :)

Vi spiller 5-10 min en gang i døgnet, det får folk tåle.

spille ja? ødlegge ørene våre, nei! som det stod trengte man ikke ta med høytalere for who konserter. At folk har så enorme høytalere at de bare får testa de på tg er ikke helt vår feil.

regner med dere har lest regelen

 

Ta hensyn til andre deltakere

Hvis du spiller høyt og får spørsmål fra andre rundt deg om å skru ned volumet, forventer vi at du gjør det. The Gathering skal være en fin opplevelse for alle, og du skal oppføre deg mot andre slik du vil de skal oppføre seg mot deg. Den gylne regel gjelder.

 

så kommer jeg bort til deg og ber deg skru ned må du faktisk skru ned. men det gjør jeg kun når det begynner å bli smertefult. som regel har andre sakt fra før meg

Skjer med å sutre? Lyd og bråk er en del av TG, get used to it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...