Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hva er chillout? a stand made of pure awsomeness Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 noen som tar opp dame-wrestling showet? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 TG Crew Event/Production? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 noen som tar opp dame-wrestling showet? neh. de er en skam for damer som kan sloss Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg syns bare de ser mongo ut. Men jeg ser underholdningsverdien for gutta, altså. Absolutt. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Men jeg ser underholdningsverdien for gutta, altså. Absolutt. ikkesant? noen som tar opp dame-wrestling showet? neh. de er en skam for damer som kan sloss nå var det ikke slåssingen jeg syntes var viktig da Endret 2. april 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Slossinga var underholdende, til tross for at man lett kunne se at det var tilgjort. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ein god del av det såg relativt fake ut, ja, men eg trur nok det var seriøs wrestling også. Spesielt den siste runden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Men seriøs wrestling ER jo fake. Det er jo skuespill hele greia. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det eneste morsomme med norsk wrestling er kostymene og at de ser så jævlig blodharry ut alle mann. I lol'd. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Men seriøs wrestling ER jo fake. Det er jo skuespill hele greia. Ja, wrestling kan jo knapt nok kallast ein kampsport. Heile greia er for show-off, men likevel holdast det store mesterskap (både nasjonalt og internasjonalt), så det må vel nesten vere noko seriøst i det... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Men seriøs wrestling ER jo fake. Det er jo skuespill hele greia. Ja, wrestling kan jo knapt nok kallast ein kampsport. Heile greia er for show-off, men likevel holdast det store mesterskap (både nasjonalt og internasjonalt), så det må vel nesten vere noko seriøst i det... desverre er det ingenting seriøst i det. ja, det blir skadd folk i wrestling, men det kommer av feil. på scena i dag var det 1 feil som gjorde at han ene mannen ble slått til i ansiktet, det var det eneste som skjedde som ikke var planlagt. ellers er alle ca like hele som de var når de kom hit. inside info Endret 2. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) led.tard.no For de av dere som vil styre skjermen på toppen av kamuflasjehylla på rad 35 Endret 2. april 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvem er han med det syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyke anlegget på hw-rekka ? *drool* Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 han som sprenger ørene våre? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, haha. Sitter på andre siden av salen og må skrike til kompisen min:p Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg sitter i den værste lydsonen på hele TG, altså rygg i rygg med de Nydelig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg sitter i den værste lydsonen på hele TG, altså rygg i rygg med de Nydelig +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå