Rudde Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hold dere unna jentedoene. jeg er ikke intressert i å ha gutter der inne Bortsett fra HOA-karene, da. De har jo med seg papir. haha var å dusja så banka en sånn fyr på døra og spurte om vi hadde kledd på oss. vi trodde så klart det var gutta som kødda så vi kødda lenge med han helt til han klarte å si at han skulle kaste søppel vet det ikke har noe med dass å gjøre,men bare kom på episoden nå Er det virkelig mulig å bli SÅÅ slemme?! Stakkaren gjør jo bare det han skal! og han skaffer dere en bedre opplevelse.... Stakkar... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 slemme? han sa ingenting om at han skulle skifte noe som helst. så vi trodde det var noen kåte små gutter som håpet at vi ville åpne for de Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 haha var å dusja så banka en sånn fyr på døra og spurte om vi hadde kledd på oss. vi trodde så klart det var gutta som kødda så vi kødda lenge med han helt til han klarte å si at han skulle kaste søppel vet det ikke har noe med dass å gjøre,men bare kom på episoden nå Det samme skjedde meg i dag også, bare at han skulle fylle på med papir. Vi trodde også at det var noen som kødda, i og med at det var lenge etter klokka åtte. Litt noia? Jaaa ^^ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 haha var å dusja så banka en sånn fyr på døra og spurte om vi hadde kledd på oss. vi trodde så klart det var gutta som kødda så vi kødda lenge med han helt til han klarte å si at han skulle kaste søppel vet det ikke har noe med dass å gjøre,men bare kom på episoden nå Det samme skjedde meg i dag også, bare at han skulle fylle på med papir. Vi trodde også at det var noen som kødda, i og med at det var lenge etter klokka åtte. Litt noia? Jaaa ^^ Hvorfor banker de ikke på i våres garderober? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja er så krise om noen kommer inn på toalettet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvorfor banker de ikke på i våres garderober?Tenk om folk som går forbi ser oss i boxeren! Ånei! Kriiise! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja er så krise om noen kommer inn på toalettet tja sånn som noen gutter griser så vil jeg helst slippe de Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Veldig forstålig glad jeg har god trening til å treffe hullet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvordan er søvnrytmen nå om dagen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 For min del er den slett ikke verst! Blir jo vekket klokka ti, og da får jeg ikke sove igjen. Men så legger jeg meg jo gjerne i firetida, da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvordan er søvnrytmen nå om dagen? Særdeles urytmisk. Men det lønte seg å henge rundt i skipet og vente på at de skulle åpne ved scena, altså. Etter å ha overvåket dem i to-tre timer fikk jeg bare en supersweet plass rundt klokka seks på morrakvisten. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er det som kalles å være rutinert Martine. Du har vært ute en påskenatt før du.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er det som kalles å være rutinert Martine. Du har vært ute en påskenatt før du.. Åjada. I går var jeg til og med på chillout, for første gang på 11 år. Stort! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, disse fansene mine, du. Jeg er jo så omsvermet. I'm a fan. Du får komme og sitte under teppe med meg, så kan vi varme hverandre. Men det lønte seg å henge rundt i skipet og vente på at de skulle åpne ved scena, altså. Etter å ha overvåket dem i to-tre timer fikk jeg bare en supersweet plass rundt klokka seks på morrakvisten. Fullt der da vi skulle sove, men vi fikk oss en plass bortved Amentio. Våkna flere ganger i natt av at de åpna den helvetes porten. -.- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Chillout kommer alltid til å ha en plass i hjertet mitt etter at jeg fikk Arne-brus og fikk bygge lego i fjor. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, disse fansene mine, du. Jeg er jo så omsvermet. I'm a fan. Du får komme og sitte under teppe med meg, så kan vi varme hverandre. Diggggggg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fullt der da vi skulle sove, men vi fikk oss en plass bortved Amentio. Våkna flere ganger i natt av at de åpna den helvetes porten. -.- Mm. Jeg patruljerte området sånn at jeg var innom der cirka hvert 15. minutt for å se om de hadde åpnet, og plutselig var det stappfullt. Måtte bare jogge tilbake og hente sovegreiene mine, og kom sånn at det var igjen såvidt en liten plass til meg, etter at den ene vakta var snill og dro en sovende fyr litt til sida. hva er chillout? KANDU sitt lille rede helt nederst i sørenden av skipet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå