Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

hold dere unna jentedoene. jeg er ikke intressert i å ha gutter der inne :thumbdown:

 

Bortsett fra HOA-karene, da. De har jo med seg papir.

haha var å dusja så banka en sånn fyr på døra og spurte om vi hadde kledd på oss. vi trodde så klart det var gutta som kødda så vi kødda lenge med han helt til han klarte å si at han skulle kaste søppel :p

 

vet det ikke har noe med dass å gjøre,men bare kom på episoden nå

 

Er det virkelig mulig å bli SÅÅ slemme?! Stakkaren gjør jo bare det han skal! og han skaffer dere en bedre opplevelse.... Stakkar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha var å dusja så banka en sånn fyr på døra og spurte om vi hadde kledd på oss. vi trodde så klart det var gutta som kødda så vi kødda lenge med han helt til han klarte å si at han skulle kaste søppel :p

 

vet det ikke har noe med dass å gjøre,men bare kom på episoden nå

 

Det samme skjedde meg i dag også, bare at han skulle fylle på med papir. Vi trodde også at det var noen som kødda, i og med at det var lenge etter klokka åtte. Litt noia? Jaaa ^^

Lenke til kommentar
haha var å dusja så banka en sånn fyr på døra og spurte om vi hadde kledd på oss. vi trodde så klart det var gutta som kødda så vi kødda lenge med han helt til han klarte å si at han skulle kaste søppel :p

 

vet det ikke har noe med dass å gjøre,men bare kom på episoden nå

 

Det samme skjedde meg i dag også, bare at han skulle fylle på med papir. Vi trodde også at det var noen som kødda, i og med at det var lenge etter klokka åtte. Litt noia? Jaaa ^^

 

Hvorfor banker de ikke på i våres garderober?

Lenke til kommentar

Ja, disse fansene mine, du. Jeg er jo så omsvermet. :roll:

I'm a fan.

Du får komme og sitte under teppe med meg, så kan vi varme hverandre. ;)

 

Men det lønte seg å henge rundt i skipet og vente på at de skulle åpne ved scena, altså. Etter å ha overvåket dem i to-tre timer fikk jeg bare en supersweet plass rundt klokka seks på morrakvisten. :fun:

Fullt der da vi skulle sove, men vi fikk oss en plass bortved Amentio. Våkna flere ganger i natt av at de åpna den helvetes porten. -.-

Lenke til kommentar

Fullt der da vi skulle sove, men vi fikk oss en plass bortved Amentio. Våkna flere ganger i natt av at de åpna den helvetes porten. -.-

 

Mm. Jeg patruljerte området sånn at jeg var innom der cirka hvert 15. minutt for å se om de hadde åpnet, og plutselig var det stappfullt. Måtte bare jogge tilbake og hente sovegreiene mine, og kom sånn at det var igjen såvidt en liten plass til meg, etter at den ene vakta var snill og dro en sovende fyr litt til sida. :D

 

hva er chillout? :dontgetit:

 

KANDU sitt lille rede helt nederst i sørenden av skipet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...