Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg vil ikke ha "noen", jeg vil ha en PEIS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sikekrt noen som kan "peise på". Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan du ikke varme deg på CPU-en din da? Jeg kunne varme meg på min i går. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sikekrt noen som kan "peise på". Hahhaa. Og nei, Hanky_, det kan jeg ikke. :< Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hahahaha! Her prøver man å være hyggelig... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det var jo koselig, det var bare litt artig åssen du bekrefta det Slimda sa mens jeg prøvde å motsi det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hadde jeg vært ung og dum som jeg var for 10 år siden, ville jeg nok gjort det samme selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hah. 99 % av TGere har sepåtissenminfrykt. Ingen som tør å bruke pissoaret, står heller 15 min i dasskø for å pisse med vegger på siden ^^, Det er så latterlig at det halve er nok. Jeg bruker alltid pissoaret når jeg skal tisse, pissoaret er jo i endel av tilfellene renere enn det dassbåsen er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Hah. 99 % av TGere har sepåtissenminfrykt. Ingen som tør å bruke pissoaret, står heller 15 min i dasskø for å pisse med vegger på siden ^^, Det er så latterlig at det halve er nok. Jeg bruker alltid pissoaret når jeg skal tisse, pissoaret er jo i endel av tilfellene renere enn det dassbåsen er. Endret 2. april 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvorfor bruke Submerged-blekkspruten når du kan bruke min Paint-blekksprut, som for anledningen gjør nytte som bakgrunnsbilde på laptopen min? Nytt bakgrunnsbilde Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hah. 99 % av TGere har sepåtissenminfrykt. Ingen som tør å bruke pissoaret, står heller 15 min i dasskø for å pisse med vegger på siden ^^, Det er så latterlig at det halve er nok. Jeg bruker alltid pissoaret når jeg skal tisse, pissoaret er jo i endel av tilfellene renere enn det dassbåsen er. Kjønnet gutt er jo bortkasta om man ikke bruker pissoraet o_O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 På samtlige toalettvegger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvor er dette pissoaret? På de fleste dassene. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvor er dette pissoaret? På de fleste dassene. ca. halvparten? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har bare vært på en do jeg, og der var det ikke pissoar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ikke? Wow. Samtlige toaletter jeg har vært på har hatt det. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har bare vært på en do jeg, og der var det ikke pissoar. det er pissoar på doene bak tribuene (ihvertfall i den i motsatt ende av inngangen) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Han har sneket seg inn på jentedoen, den luringen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Går på den dassen som passer meg jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå