yates56 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 ingen som har tenkt på å sove i stolen sin da? Kan da ikke være så ille det, hvis man tar med sin egen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 ingen som har tenkt på å sove i stolen sin da? Kan da ikke være så ille det, hvis man tar med sin egen. mange som gjør det. men kan bli litt slitsomt for kroppen å være i nesten samme stilling i 4 dager Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Teltet ute var jo utrolig deilig Mye bedre enn å sove inne. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 ingen som har tenkt på å sove i stolen sin da? Kan da ikke være så ille det, hvis man tar med sin egen. mange som gjør det. men kan bli litt slitsomt for kroppen å være i nesten samme stilling i 4 dager Såklart så må man jo ta å reise seg litt opp, ta en liten spasertur, passe på å ha en så god stol at du ikke sitter i samme stilling mens du sover Etter å ha lest litt i tråden her, tror nok at jeg hvis jeg hadde vært der at jeg bare hadde sovet i stolen, så hadde man sluppet masse stress med å finne en plass å sove. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Teltet ute var jo utrolig deilig Mye bedre enn å sove inne. Teltet ute var bikkjekaldt. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det noen singel dusjer her? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Når jeg dusja i dag har temperaturen på vannet helt ok, og det var ikke en av de dusjene en kan stille temp på. Dusj man kan stille temp på <3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det noen singel dusjer her? redd for at noen skal se tissen din? men nei,. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 nope, men liker bare ikke å dusje sammen med andre Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hah. 99 % av TGere har sepåtissenminfrykt. Ingen som tør å bruke pissoaret, står heller 15 min i dasskø for å pisse med vegger på siden ^^, Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hah. 99 % av TGere har sepåtissenminfrykt. Ingen som tør å bruke pissoaret, står heller 15 min i dasskø for å pisse med vegger på siden ^^, Kjipt for dem som må på dass å drite da hvist alle er opptatt med å tisse Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det tar jo heldigvis ikke så lang tid, da. Jeg prøver å bli varm nok til å orke å dusje. Kjenner jeg grøsser bare ved tanken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Å dusje med andre gutter er noe man må lære seg til å gjøre. Med mindre man har fått puter sydd under armene gjennom hele barneskolen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hah. 99 % av TGere har sepåtissenminfrykt. Ingen som tør å bruke pissoaret, står heller 15 min i dasskø for å pisse med vegger på siden ^^, Kjipt for dem som må på dass å drite da hvist alle er opptatt med å tisse Hahahahaha, ja xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det tar jo heldigvis ikke så lang tid, da. Jeg prøver å bli varm nok til å orke å dusje. Kjenner jeg grøsser bare ved tanken. Til tross for temperaturen er det fryktelig forfriskende, og du våkner!Etter det, kan du ta en liten oppvarmingstur, evt sitte på fanget til et av dine mange fans for å få varmen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg vil ikke våkne, jeg vil føle at jeg er tilbake i livmora. Har vært kald i hele natt. Ja, disse fansene mine, du. Jeg er jo så omsvermet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg vil ikke våkne, jeg vil føle at jeg er tilbake i livmora. Har vært kald i hele natt. Ja, disse fansene mine, du. Jeg er jo så omsvermet. Kan komme jeg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Du er en jente. Bare å spørre, så kommer nok noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå