Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge sover du egentlig? :p

 

 

 

Mellom 0,5 til 6 timer. Mange muligheter til å dø av diverse i løpet av den tida ^^

 

var ikke den nye soveposen noe tess eller ? :b

 

Jo, men den er jo ikke skapt for å sove utendørs i Norge en kald senvintersnatt. Derfor tar jeg heller sikte på å sove nede ved utgangen/medic i natt, men jeg venter og ser det an til de setter opp noen bånd, ellers blir man vel jaget derfra også.

Lenke til kommentar

Hvor lenge sover du egentlig? :p

 

 

 

Mellom 0,5 til 6 timer. Mange muligheter til å dø av diverse i løpet av den tida ^^

 

var ikke den nye soveposen noe tess eller ? :b

 

Jo, men den er jo ikke skapt for å sove utendørs i Norge en kald senvintersnatt. Derfor tar jeg heller sikte på å sove nede ved utgangen/medic i natt, men jeg venter og ser det an til de setter opp noen bånd, ellers blir man vel jaget derfra også.

skulle sett natta til opningsdagen da lå folk ute å sov kun i soveposene :S

en som faktisk lå i sovepose rett på asfalten :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg har snakket med crew. De sendte meg opp til nordenden, men der var det fullt. Så sa de at de kom til å åpne foran scenen en eller annen gang. Kanskje om fem minutter, kanskje om tre timer. Så da venter jeg egentlig bare på at det skal skje. ZZzzZzzz...

bare bær madrassen så stuper du in på området (med madrassen først såklart) og gå i instant søvn modus

Lenke til kommentar

Jepp er kaldt, lå ved nordenden, i den klyngen der. De åpner jo den døren støtt og stadig.

Da jeg har glemt sovepose, så blir det kaldt ja. Men det var bedre en ute i soveteltet.

 

 

Sant, jeg lå i soveteltet fra 12 til 3 i natt men det ble for kaldt for min del. Skulle ikke det egentlig være oppvarmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...