Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det noen som har lyst på et brett med cola veldig billig? Har et helt uåpna brett som ikke er gjort noe med. Tok med litt for mye drikke hjemmefra til at jeg kommer til å klare å drikke det opp.. pm sendt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 sov i bilen :3 Da har jeg valget mellom å dø av kulde eller dø av kullosforgiftning. Hmm. Dilemma. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvor lenge sover du egentlig? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 sov i bilen :3 Da har jeg valget mellom å dø av kulde eller dø av kullosforgiftning. Hmm. Dilemma. var ikke den nye soveposen noe tess eller ? :b Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvor lenge sover du egentlig? Mellom 0,5 til 6 timer. Mange muligheter til å dø av diverse i løpet av den tida ^^ var ikke den nye soveposen noe tess eller ? :b Jo, men den er jo ikke skapt for å sove utendørs i Norge en kald senvintersnatt. Derfor tar jeg heller sikte på å sove nede ved utgangen/medic i natt, men jeg venter og ser det an til de setter opp noen bånd, ellers blir man vel jaget derfra også. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvor lenge sover du egentlig? Mellom 0,5 til 6 timer. Mange muligheter til å dø av diverse i løpet av den tida ^^ var ikke den nye soveposen noe tess eller ? :b Jo, men den er jo ikke skapt for å sove utendørs i Norge en kald senvintersnatt. Derfor tar jeg heller sikte på å sove nede ved utgangen/medic i natt, men jeg venter og ser det an til de setter opp noen bånd, ellers blir man vel jaget derfra også. skulle sett natta til opningsdagen da lå folk ute å sov kun i soveposene :S en som faktisk lå i sovepose rett på asfalten Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 skulle sett natta til opningsdagen da lå folk ute å sov kun i soveposene :S en som faktisk lå i sovepose rett på asfalten Og nå ligger han hjemme med blærekatarr. Neida, det går sikkert fint det, om man har en skikkelig heftig sovepose. Folk går jo på nordpolen, lzm. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 bare se om du kan finne en tom madrass et sted så tar du enten og dumper deg på den eller dumper den Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg tør ikke. Tenk om de blir sure og tusjer meg i fjeset mens jeg sover? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg tør ikke. Tenk om de blir sure og tusjer meg i fjeset mens jeg sover? det tenkte jeg ikke på:/ Hmm da kan du si til crew at det er fult hvis de nekter, krev at han/hun finner plass til deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har snakket med crew. De sendte meg opp til nordenden, men der var det fullt. Så sa de at de kom til å åpne foran scenen en eller annen gang. Kanskje om fem minutter, kanskje om tre timer. Så da venter jeg egentlig bare på at det skal skje. ZZzzZzzz... Lenke til kommentar
Syn Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 fakk soving, hardcore gaming 24/5 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har snakket med crew. De sendte meg opp til nordenden, men der var det fullt. Så sa de at de kom til å åpne foran scenen en eller annen gang. Kanskje om fem minutter, kanskje om tre timer. Så da venter jeg egentlig bare på at det skal skje. ZZzzZzzz... bare bær madrassen så stuper du in på området (med madrassen først såklart) og gå i instant søvn modus Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bare jeg som våknet i hallen i dag å trodde jeg skulle fryse ihjel? Er utrolig kaldt her :S Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bare jeg som våknet i hallen i dag å trodde jeg skulle fryse ihjel? Er utrolig kaldt her :S halsen min er enig med deg Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jepp er kaldt, lå ved nordenden, i den klyngen der. De åpner jo den døren støtt og stadig. Da jeg har glemt sovepose, så blir det kaldt ja. Men det var bedre en ute i soveteltet. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jepp er kaldt, lå ved nordenden, i den klyngen der. De åpner jo den døren støtt og stadig. Da jeg har glemt sovepose, så blir det kaldt ja. Men det var bedre en ute i soveteltet. Sant, jeg lå i soveteltet fra 12 til 3 i natt men det ble for kaldt for min del. Skulle ikke det egentlig være oppvarmet? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, er visst det. Men funker iallefall sykt dårlig da. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bare jeg som våknet i hallen i dag å trodde jeg skulle fryse ihjel? Er utrolig kaldt her :S halsen min er enig med deg Hva hadde dere forventet, dere ligger jo i en ISHALL Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg spiser isslush. Nammenam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå