Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Synes dusjen på hotellet fungerer helt fint jeg, skjønner ikke hva dere klager over *slå til* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Synes dusjen på hotellet fungerer helt fint jeg, skjønner ikke hva dere klager over *slå til* AU! *smerte* Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Synes dusjen i hallen og dusjen på badelandet var helt ok Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Senga på hotellet fungerte også helt fint Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 AU! *smerte* Du fortjener det, og du vet det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Senga på hotellet fungerte også helt fint Den fungerer ikke bare "fint", den er faktisk fantastisk! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Helt OK dusj hos tante og onkelen min også. Koster ikke så veldig mye heller... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Penger har man nok av Tok da tilogmed taxi tilbake hit i dag tidlig Endret 2. april 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen prøvd de.......... hmmm, hva het dem igjen.. KOFFEIN pillene eller hva det het igjen på partyshop... kjøpte meg boks... tok en.. KICK O.o Tihi <333333333333333333 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det slår meg virkelig som underlig, veldig underlig, at crew ikke lager sovesone foran scenen i natt også. I går natt var det så stappfullt av folk som ville sove der, at de måtte ha egne vakter til å holde orden. Men i natt? Nei, det gidder vi ikke. Jeg ser bare ikke logikken. Endret 2. april 2010 av TheMartine Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det slår meg virkelig som underlig, veldig underlig, at crew ikke lager sovesone foran scenen i natt også. I går natt var det så stappfullt av folk som ville sove der, at de måtte ha egne vakter til å holde orden. Men i natt? Nei, det gidder vi ikke. Jeg ser bare ikke logikken. Jeg sov der igår... var digg etterhvert! Har silkepute da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, soveplassen foran scena var skjønn. Varmt var det også. God plass og alt. Perfekt. Hvorfor de plutselig skal klemme folk andre steder skjønner jeg ikke. Jeg kan til og med henge opp sperrebånd for dem, om det er arbeidet de frykter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sov også foran scena i "natt". Det var faktisk overraskende greit, syns jeg. De har ikke sagt noe om hvorfor det ikke blir noe nå? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nei, de sa bare "Det er plass på tribuna", og så sa jeg "Nei, det er rimelig fullt der", og da sa de "Da må det blir soveteltet, da". Men da jeg gikk ut dit, fant jeg tre mennesker liggende utenfor, fordi de mente det var varmere å ligge i friluft enn inni soveteltet. Så da veit jeg neimen ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Baaaw. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nei, de sa bare "Det er plass på tribuna", og så sa jeg "Nei, det er rimelig fullt der", og da sa de "Da må det blir soveteltet, da". Men da jeg gikk ut dit, fant jeg tre mennesker liggende utenfor, fordi de mente det var varmere å ligge i friluft enn inni soveteltet. Så da veit jeg neimen ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Baaaw. sov i bilen :3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det noen som har lyst på et brett med cola veldig billig? Har et helt uåpna brett som ikke er gjort noe med. Tok med litt for mye drikke hjemmefra til at jeg kommer til å klare å drikke det opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå