aklla Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 kanskje jeg drar i år også, føler at jeg er litt "gammel" for slikt nå, men vi får se...må finne på ett eller annen prosjekt hvis jeg drar dit i år tror jeg. kanskje satse på HW-rekka i år Åja, det var du som var 113 år? Å si at man er for gammel for TG er bare fjas. Fjas, sier jeg! begynner å dra på åra, ca midt i 20-åra faktisk... er vel kanskje en veldig dårlig unskyldning for å ha en grunn til å ikke dra Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 så klart kommer jeg og typen.. ps folkens...slutt å skriv at dere kommer i år, for TG er over for i år Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 begynner å dra på åra, ca midt i 20-åra faktisk...er vel kanskje en veldig dårlig unskyldning for å ha en grunn til å ikke dra Øhm. Jeg blir 24 til helga, er jeg også for gammel? Nei. Nei, jeg er ikke det. For jeg synes fisehumor er morsom, har ikke noe imot å sitte på ræva i fem dager og synes compoer faktisk er engasjerende. Tullegutt. Ikke gjem deg bak alderen din. Jeg vet du vil. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Blir garantert TG10 på meg neste år. Vurderer å hoppe på HW-rekka, var ikke like skoy å sitte blant hardcore wc3-folk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Øhm. Jeg blir 24 til helga, er jeg også for gammel? Nei. Nei, jeg er ikke det. For jeg synes fisehumor er morsom, har ikke noe imot å sitte på ræva i fem dager og synes compoer faktisk er engasjerende. Tullegutt. Ikke gjem deg bak alderen din. Jeg vet du vil. hehe, skal jo liksom være voksen i den alderen da... men, det er vel sant som de sier, store barn, store lektøy, og jeg har mitt stående i garasjen *finne på en annen unskyldning* Endret 31. august 2009 av aklla Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 aklla, bare gi opp. TG er ingen guilty pleasure man må rettferdiggjøre på noe vis. Det er gøy, det er lærerikt og det er vilt sosialt. Så der har du det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 TheMartine: lærerikt er jeg usikker på om jeg er enig i men... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 TheMartine: lærerikt er jeg usikker på om jeg er enig i men... Du visste kanskje ikke at det er et lass av foredrag på TG? I år kunne man også få hjelp av erfarne demoscenere til å lage sin egen demo. I tillegg sitter det alltids noen rundt deg som kan noe artig. Ergo: lærerikt: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 så klart, men når man har slikt som yrke er det ikke alt for mye ett foredrag hjelper, men det skader jo ikke Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 så klart, men når man har slikt som yrke er det ikke alt for mye ett foredrag hjelper, men det skader jo ikke Nei, da får du gå på alle da. Tviler på at yrket ditt omfatter absolutt alt de holder foredrag om, altså. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) tja, sikkert ikke, men gidder ikke dra til tg for å se på foredrag, fikk med ett par i fjor, synes ikke noen av dem var veldig spennende... mulig du har overbevist meg nå men, får sove nå så jeg er halvveis våken på jobb i morgen God natt alle sammen... Endret 31. august 2009 av aklla Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 aklla, bare gi opp. TG er ingen guilty pleasure man må rettferdiggjøre på noe vis. Det er gøy, det er lærerikt og det er vilt sosialt. Så der har du det. Ikke glem all den sunne maten man får i seg!! Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 så klart kommer jeg og typen.. ps folkens...slutt å skriv at dere kommer i år, for TG er over for i år det er noe som heter den tgianske kalender der nyttår er søndag på tg så teknisk sett i et tg år så har ikke tg vert i år. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det er faktisk vurderbart at jeg komme neste år. Får se hvor aktiv jeg er bak datamaskinen og hva jeg har. Tror ikke det blir noe tur med mitt 25kg tunge kabinett fra stavanger til hamar.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Er ikke stress da, regner med at du tar tog? får noen til å kjøre deg på toget finner plassen setter maskina fra deg. slacker i X timer bytter tog så er du på tg. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Gleder meg Men som Mr.Anki spurte om. Blir det gigabitt switcher? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Er ikke stress da, regner med at du tar tog? får noen til å kjøre deg på toget finner plassen setter maskina fra deg. slacker i X timer bytter tog så er du på tg. Jeg synes det var stress nok å reise frem og tilbake til Oslo med tog når jeg kun hadde med meg en liten bag og laptopen min. En 25KG maskin + skjerm + tastatur og mus blir litt værre da! ;D Har uansett trolig bytta ut maskinen by then. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Blir nok tg på meg så lenge jeg har fri. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Gleder meg Men som Mr.Anki spurte om. Blir det gigabitt switcher? De sier så Lenke til kommentar
Garney Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 I'll be there with some mates, hvis det er CoD4 compo Eller kanskje CoD:MW2 (siden det er utgitt innen da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå