TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Når det blåser heter det vind, og jaggu blåser det. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 blåser det inne? midt på natten? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 blåser det inne? midt på natten? Ja, det blafrer i påskepynten her =/ Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, det gjør det, og jeg vil vite hvordan og hvorfor. Det er en kjent sak at det trekker enkelte steder i skipet, men jeg tror ikke HW-rekka skal være spessielt utsatt. Og det er ganske irriterende. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 de lufter folkens...hehe. ta på dere en dyne eller noe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Jeg sitter jo med jakke og pledd og flanellskjorte jooo. Jeg har nettopp vært i varme, klamme, deodorantfrie Afrika, jeg tåler litt svettelukt nå. Edit: Wuuuuhuu, sjekk Heilage på scenen. Endret 2. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg synes de har lufta innmari lenge nok nå. Har da blåst her den siste timen, minst. Det er alt for meget. Alt for meget. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fullstendig enig. Hadde tenkt å ta en nattlig dusj, men det frister lite i denne temperaturen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fullstendig enig. Hadde tenkt å ta en nattlig dusj, men det frister lite i denne temperaturen. Dusjvannet er jo ikke varmt engang! Iskalt var det Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hih. I garderoben jeg fikk i sta var det en dusj med varmt vann. Kunne til og med stille på temperaturen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jepp, minst en dusj du kan stille på vanntemperaturen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hih. I garderoben jeg fikk i sta var det en dusj med varmt vann. Kunne til og med stille på temperaturen. Det har jeg alltid drømt om... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Når jeg dusja i dag har temperaturen på vannet helt ok, og det var ikke en av de dusjene en kan stille temp på. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hih. I garderoben jeg fikk i sta var det en dusj med varmt vann. Kunne til og med stille på temperaturen. Det er en i alle garderobene. Men du burde ikke si det til alt for mange, for da er det ikke lenger noen som tar de kalde dusjene. Tenk egoistisk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er noen ganger jeg har dusja hvor den dusjen ikke har funka som den skulle. Evt. at det var nesten tomt for varmtvann. Så jeg har sjeldent store forhåpninger om varmt vann når jeg går for å dusje. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Synes dusjen på hotellet fungerer helt fint jeg, skjønner ikke hva dere klager over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå