Tord93 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 OmgOmg! Det var en kar på partyshop auksjonen som fikk kjøpt et pent brukt Lian-Li kabinett for 310 kr Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Det var mye billig der. jeg fikk Koss Headset SB45(pris, 349 på komplett), ett Logitech headsett, en sånn strøm-styre-sak, to små fjernkontrollere, en universal fjernkontroll, en vifte, ett webcam og USB-diskettstasjon til 350,- var egentlig bare Koss headsettet jeg var ute etter, men sier ikke nei til masse annet stasj i tillegg. Endret 1. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
larsere Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Si ifra neste gang det er auksjon da Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 I morgen rundt 19.00 tror jeg. Han sa hvertfall at det var til samme tid som i dag. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det står her. Alt står heeeer. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Står mellom to ting såvidt eg ser det 1: Handle nytt hk og cpu for eindel tusen pluss knotet med vannkjølinga 2: Sitte på bærbar og xbox resten av tg og handle kun hk for 2000 når eg kjem heim. Ahh eg veit ikkje Det er ikke værdt å kjøpe et 775-hk til 2000. Så du etter 775 på auksjonen? Det trenger jo ikke være identisk, blokkene til hovedkortet kan jo bare henge løst i kabinettet mens det har originale kjølere. Wheel: Hvis det var du som hadde på bananaphone 7 om morningen.. Da henter jeg tanga selv! Endret 1. april 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Står mellom to ting såvidt eg ser det 1: Handle nytt hk og cpu for eindel tusen pluss knotet med vannkjølinga 2: Sitte på bærbar og xbox resten av tg og handle kun hk for 2000 når eg kjem heim. Ahh eg veit ikkje Det er ikke værdt å kjøpe et 775-hk til 2000. Så du etter 775 på auksjonen? Det trenger jo ikke være identisk, blokkene til hovedkortet kan jo bare henge løst i kabinettet mens det har originale kjølere. Wheel: Hvis det var du som hadde på bananaphone 7 om morningen.. Da henter jeg tanga selv! Er mykje som ikkje er verdt det, har brukt 40-50 på bilen min, men ingen vanlige personar ser det Tenkte ikkje på auksjonen, men har fått tak i eit 775hk med cpu og ram til 600kr. Manglar berre skøyt for 2 slangar og strips/slangeklemme... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 ... strips/slangeklemme... Strips kan hentes hos meg ihvertfall... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 ... strips/slangeklemme... Strips kan hentes hos meg ihvertfall... Kor? Blir ikkje tur ihvertfall med mindre eg får tak i ein skøyt Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Så hvordan har dere folkens det da på årets TG? Kan tenke meg det ikke er så værst Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 skal på TG Quizen Men hvordan funker det..? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Så hvordan har dere folkens det da på årets TG? Kan tenke meg det ikke er så værst Til de høye forventingene jeg hadde med tanke på annlegget bak hos så er jeg ganske skuffet. Men fy faen, det er digg her Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Får få ut fingern da å hive meg med til neste år på en alldeles jomfrutur! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Faen som det blåser her, da. Ting ramler ned fra hylla og greier. Det holder med frisk luft, nååå. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som tilfeldigvis har 4 slike skruer ekstra? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Faen som det blåser her, da. Ting ramler ned fra hylla og greier. Det holder med frisk luft, nååå. For å ikke snakke om at det begynner å bli i overkant kjølig -.- Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Hva i guds navn skjer på scenen? 10 nerder som har konkurranse i luftrunking? Hva har di røykt? EDIT: Nå begynner di å ta på seg selv og :S EDIT2: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIII LUFTBLOWJOB vekkelsesmøte.. så luftspanking.. Endret 1. april 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
Knuti95 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Kan noen sende meg ip til TG hubben på PM? Endret 1. april 2010 av Knuti95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå