Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvor er det du sitter hen, egentlig?Jeg har følelsen av at du veit nesten hvor alle sitter, men jeg aaaner ikke hvor du sitter eller hvem du er. Og det syns jeg egentlig er litt skummelt. For å være helt ærlig, så vet jeg hvor... 5 stykker sitter. Sånn ca. Dette fordi noen er lett gjenkjennelige (jenter, rullestol, etc), og andre fordi jeg har snakket med de (Noen som kjører til venstre i rundkjøringer, f.eks.) Jeg har blå tskjorte, briller, veldig kort hår, og har en tulling med grønn lue til venstre for meg. Mer eller mindre rett bak Lemon. Hjalp det? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Eneste jeg har tatt meg bryet til å "gjenkjenne" der borte. Hvor er det du sitter hen, egentlig? Jeg har følelsen av at du veit nesten hvor alle sitter, men jeg aaaner ikke hvor du sitter eller hvem du er. Og det syns jeg egentlig er litt skummelt. STALKER! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har blå tskjorte, briller, veldig kort hår, og har en tulling med grønn lue til venstre for meg. Mer eller mindre rett bak Lemon. Hjalp det? Jaa. Laptop? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Helt korrekt. En pen oransje plastflaske ved siden, også. Og en veldig deilig musmatte jeg låner fra Gyr0. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Helt korrekt. En pen oransje plastflaske ved siden, også. Og en veldig deilig musmatte jeg låner fra Gyr0. Ser ikke flaska eller musematta, men tror nok jeg har lokalisert deg. Det føltes litt tryggere. Tror jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bazukh er grunnen til at jeg fant ut hvor jeg skulle sitte. Etter jeg hadde sjekket inn på onsdag, kom jeg på at jeg egentlig ikke visste hvor i alle dager HW-rekka var. Etter litt leting så jeg "bazukh" på en lapp, og da visste jeg at jeg var på rett område. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 http://www.gathering.org/tg10/no/news/282/59/Disk-size-limitations/ Lurer på om datoen kan være relevant her? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 http://www.gathering.org/tg10/en/news/277/59/Password-protection-on-the-main-network/ Blir passord på nettverket etter kl 16:30, så alle må gå og hente passord før 16:00. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 http://www.gathering...e-main-network/ Blir passord på nettverket etter kl 16:30, så alle må gå og hente passord før 16:00. Vært der. Takk for at du sa fra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har allerede hentet passordet mitt, men grunnet sikkerhetsmessige årsaker kan ikke jeg skrive det ned her. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Skuffende... De prøver ikke litt en gang... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg hadde tatt på meg skoene før sidemannen hinta til at det var 1. April Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) http://www.gathering.org/tg10/no/news/282/59/Disk-size-limitations/ Lurer på om datoen kan være relevant her? jeg bytter lett den ene 2tb hdd'n min i en 100gb pulsar ssd liksom hvis det hadde vert serriøst :b Endret 1. april 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er det noe sted her i skipet hvor de selger Intel X25-M 80GB Gen.2 eller Beyerdynamic DT770? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 møkka spøk!!!!! Håper ikke du gikk på. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 møkka spøk!!!!! Håper ikke du gikk på. så klart ikke. bare irriterende at nette gijkk ned Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 ¨hygienehunder¨ spøk eller fact? setter mine penger på spøk... noen som vet? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gleder meg til Wet T-Shirt konkurransen etterpå! Jeg deltar! Hvem andre? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kan du fortelle litt mer om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå