Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Du får klage til Sec du også, da - kanskje de også får restriksjoner :D

 

Maybe I will. "Hallo, de spiller støgg musikk på støgge høyttalere. Be dem dempe seg."

 

Nå går det bra, da. De sover fortsatt <3

Det er da du bruker muligheten og tar strømtilførselen til anlegget deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye har folket sovet i natt da?

 

Fikk akkurat 3-4 timer blund på øyet, fornøyd med det. Behagelig var det og, på en 1.20 madrass bak i en varebil x)

 

Jeg sov fra elleve til ett, fra fem til sju og fra åtte til ti. Blei så frustrert av å ikke ha nett. :>

Lenke til kommentar

Har de printer t-skjortene bak fram, eller er det bare meg? :p Bruker da å være navnelapp foran eller?

 

I gamledager var den bak. I gamledager var scenen på midten også. Kanskje TG2010 er mer oldschool en du kan håndtere. :cool:

 

Hehe, klarer da å håndtere det ;) . Men må si jeg likte scena best i nordenden..

Lenke til kommentar

Det er da du bruker muligheten og tar strømtilførselen til anlegget deres.

 

Men halvparten av dem, den stille halvparten, sitter der og gamer. Visst kan jeg være snikende, men noen ninja er jeg faktisk ikke.

 

trener nin-jutsu så du har.. 3 ninjaer på HW-rekka! :new_woot::ph34r:

Endret av Foxboron
Lenke til kommentar

Mye har folket sovet i natt da?

 

Fikk akkurat 3-4 timer blund på øyet, fornøyd med det. Behagelig var det og, på en 1.20 madrass bak i en varebil x)

 

Jeg sov fra elleve til ett, fra fem til sju og fra åtte til ti. Blei så frustrert av å ikke ha nett. :>

Har du vært her borte at all?

Lenke til kommentar

Har du vært her borte at all?

 

 

Hvor sitter du?

 

Lemon sitter tvers over for en IT-ansatt og sier ikke ifra at hun har nettverksproblemer. Jenter... :p

 

Jeg eier da stolthet.

 

For det første er switchen min enten deaktivert eller ødelagt, så jeg måtte legge nettverkskabel tvers over gulvet. For det andre hadde jeg statisk IP-adresse. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...