Malux Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg elsker deg. Om du vil ha litt gutterumpe på TG si fra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hva med å bruke IRC til å prate om DC istedenfor? den uoffisielle "#tg.dc"-kanalen på efnet burde kunne hjelpe dere *wink wink* Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Våkna nettopp, etter noe sånt som 8-9 timer søvn etter elendig natt på nattoget, dritdigg. Nå skal det bli godt å få seg en dusj i svømmehallen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vil anbefalle dere å ta snakk om DC-servere og annen ulovligheter andre steder enn her, evt. slutte med slik ulovlig tull. Samtlige som poster DC-hubber blir rapportert Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Heilt seriøst, nokon som har eit Asus Striker II Extreme hk? Mitt er kræsja og eg treng eit nytt, betalar godt for å få handla eit her. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sjekk i Partyshop og hos de Amentio-folka? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ingen av dei hadde, ingen hadde 775 hk heller. Amentino har 3stk på lager på nettsida, men alle leverandørane deiras var stengde i påsken og kunne derfor heller ikkje skaffe Faen eg drit i kor det er, køyrer gladeleg nokon timar for å få ein oppegåande data, akkuratt no vil eg berre legge meg ned å komme meg heim Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er det ingen andre HK som passer med resten av maskina di, da? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jau det er det sikkert, men må ha ny cpu og da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, da spørs det hvor desperat du er, da. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Står mellom to ting såvidt eg ser det 1: Handle nytt hk og cpu for eindel tusen pluss knotet med vannkjølinga 2: Sitte på bærbar og xbox resten av tg og handle kun hk for 2000 når eg kjem heim. Ahh eg veit ikkje Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Åja, men om du har en laptop som funker greit, hadde i hvert fall jeg valgt å bruke den resten av uka om jeg var deg. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er ivertfall billigare enn å måtte punge ut 3-4 tusen! Men akk så mykje kjedligare og. Dilemma Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er ivertfall billigare enn å måtte punge ut 3-4 tusen! Men akk så mykje kjedligare og. Dilemma tenk slik: når du er hjemme fra TG så blir du glad for at du sparte de penga Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Det kom akkurat først en vennlig security som gikk forbi og ba oss skru ned lydnivået resten av TG, etterfulgt av to stk som var sendt på kommando to minutter etter som sa det samme - en av de med stor stygg oransj tang Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det kom akkurat først en vennlig security som gikk forbi og ba oss skru ned lydnivået resten av TG, etterfulgt av to stk som var sendt på kommando to minutter etter som sa det samme - en av de med stor stygg oransj tang Du får ikke bruke anlegget resten av TG? Da krever jeg at det gjelder alle andre også! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Å skru ned lydnivået er ikke det samme som å ikke bruke anlegget. Bare bruk huet. Men jeg skulle vitterlig ønske de reagerte på nabohylla vår også, i og med at de har ræva høyttalere som dermed gir et helt sinnsykt stygt lydbilde. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Å skru ned lydnivået er ikke det samme som å ikke bruke anlegget. Bare bruk huet. Men jeg skulle vitterlig ønske de reagerte på nabohylla vår også, i og med at de har ræva høyttalere som dermed gir et helt sinnsykt stygt lydbilde. Du får klage til Sec du også, da - kanskje de også får restriksjoner Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du får klage til Sec du også, da - kanskje de også får restriksjoner Maybe I will. "Hallo, de spiller støgg musikk på støgge høyttalere. Be dem dempe seg." Nå går det bra, da. De sover fortsatt <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå