Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jepp enten noe personlig mot oss, eller så planla de hele greia nøye; De lagde akkurat nok røre til at man begynte å kjenne lukta, og rakk og få lyst på, men innen at man reagerte ville det være tomt. Det er garantert noe personlig mot oss! /paranoid Lenke til kommentar
Syn Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er det bare meg eller er tidspunktene på forumpostene i vintertid? April snarr? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvorfor må det stå så mange og kaste de lysepinnene opp og ned og ta hele gangen? Arg.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvorfor må det stå så mange og kaste de lysepinnene opp og ned og ta hele gangen? Arg.. Haha, er litt irriterende. Men har ikke sett så mange. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Mye har folket sovet i natt da? Fikk akkurat 3-4 timer blund på øyet, fornøyd med det. Behagelig var det og, på en 1.20 madrass bak i en varebil x) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sov vel i en times tid med pute på bordet her, våkna opp med stiv nakke, så jeg skulle gå for å se om det var ledig på tribunene, men der var det jo stappfult! Får ta og sove litt mer etter frokosten nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ikke lagt meg ennå. Får se når det skjer. Ikke helt motivert nå, kjenner jeg. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bare jeg som ikke kommer in på dc ? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Når vil det funke igjen? er det noen som vet det? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Neeh, jeg kommer heller ikke inn.. Endret 1. april 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har ikke sovet i natt. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har ikke sovet i natt. +1 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bra start på TG, stappa headsetet i mic inngangen framme og da slokna alt som heitte bilde. Datan startar og går, men power lampen lyser ikkje, hdd lyser konstant, ingen pip eller noko, skjermen til bios som viser feil og sånt står på cpu init, noko den og gjer når den er av, men har straum. Har tatt ut gpu, ram, lydkort, batteri og har kun straum på hk. Fortsatt ingenting. Får heller ikkje slått av datan med power knappen, er nødt til å ta straumen. Hjelp? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Mye har folket sovet i natt da? Fikk akkurat 3-4 timer blund på øyet, fornøyd med det. Behagelig var det og, på en 1.20 madrass bak i en varebil x) Jeg "sov" 2,5 time omtrent. Eller, lå med øynene igjen, kan man vel heller kalle det. Skjønner ikke helt hvorfor, egentlig. Fant meg fin plass foran scenen, og har god madrass og alt. Men jeg var vel bare ikke grisetrøtt nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har ikke sovet jeg heller. Velger å sove i kveld. Kan bli særdeles bra nattesøvn da. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sovet fra 3 til 9, så var det frokost. Digg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ikke lagt meg ennå. Får se når det skjer. Ikke helt motivert nå, kjenner jeg. Du var da ganske sovende for en halvtime siden. Var fortsatt liv i Gunnar, da :---D Nei, åtte timers søvn i en iskald bil er ikke gøy. Lå og rista da jeg våkna. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Da han mannen skulle si god morgen på engelsk sa han at klokken var 10.30 når den var 09.30 omg! Liten aprilsnarr? Lenke til kommentar
Malux Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som veit om en DC hub som er oppe og går eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå