Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Jepp enten noe personlig mot oss, eller så planla de hele greia nøye; De lagde akkurat nok røre til at man begynte å kjenne lukta, og rakk og få lyst på, men innen at man reagerte ville det være tomt.

Det er garantert noe personlig mot oss!

/paranoid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Sov vel i en times tid med pute på bordet her, våkna opp med stiv nakke, så jeg skulle gå for å se om det var ledig på tribunene, men der var det jo stappfult! Får ta og sove litt mer etter frokosten nå.

Lenke til kommentar

Bra start på TG, stappa headsetet i mic inngangen framme og da slokna alt som heitte bilde. Datan startar og går, men power lampen lyser ikkje, hdd lyser konstant, ingen pip eller noko, skjermen til bios som viser feil og sånt står på cpu init, noko den og gjer når den er av, men har straum. Har tatt ut gpu, ram, lydkort, batteri og har kun straum på hk. Fortsatt ingenting. Får heller ikkje slått av datan med power knappen, er nødt til å ta straumen. Hjelp?

Lenke til kommentar

Mye har folket sovet i natt da?

Fikk akkurat 3-4 timer blund på øyet, fornøyd med det. Behagelig var det og, på en 1.20 madrass bak i en varebil x)

Jeg "sov" 2,5 time omtrent. Eller, lå med øynene igjen, kan man vel heller kalle det. Skjønner ikke helt hvorfor, egentlig. Fant meg fin plass foran scenen, og har god madrass og alt. Men jeg var vel bare ikke grisetrøtt nok.

Lenke til kommentar

Ikke lagt meg ennå. Får se når det skjer. Ikke helt motivert nå, kjenner jeg. :p

Du var da ganske sovende for en halvtime siden. Var fortsatt liv i Gunnar, da :---D

Nei, åtte timers søvn i en iskald bil er ikke gøy. Lå og rista da jeg våkna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...