Nopros Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Row 64 den blå hylla rett ovenfor Team 24. Den hvite plata er litt lengre ned et sted hvis ingen har tatt den Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 hvis noen vingler noe voldsomt mens de går så kansje de treffer dørene ? Tror de hadde truffet meg først. Sånn er det på TG. Folk er veldig intime. Men da får jeg bare glede meg til å få besøk på fanget, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble bedt om å lukke igjen hylle-dørene mine fordi folk som går forbi vissnok kan skalle i de. Men de stikker bare ca 25-30cm ut fra bordet, så da måtte jo folk gått oppå fanget mitt, sånn ca. Jeg er glad crew ba deg om å gjøre det. For det er oppå fanget dit jeg liker å gå, jeg kunne skadet meg tenk! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Men da får jeg bare glede meg til å få besøk på fanget, da. That's the spirit! Nå lukter det vaffel her. Mmm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ikke vaffel, popcorn O_o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Oh wait, jeg lukter vafflene også, hvem har vaffel?!? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg er glad crew ba deg om å gjøre det. For det er oppå fanget dit jeg liker å gå, jeg kunne skadet meg tenk! Godt de tenker på din sikkerhet da. That's the spirit! Ja! kommer jo ikke på TG for å klage. Syns bare det var litt pussig. Ikke vaffel, popcorn O_o Ja! :-| Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 *Spionere på TheMartine* Det er ikke jeg som har vaffel, altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg er glad crew ba deg om å gjøre det. For det er oppå fanget dit jeg liker å gå, jeg kunne skadet meg tenk! Godt de tenker på din sikkerhet da. Alt for meg <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er ganske dårlig gjort å spre både popcorn lukt og vaffellukt i skipet uten å meddele hvor det er! Wild guess er chillout da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er ganske dårlig gjort å spre både popcorn lukt og vaffellukt i skipet uten å meddele hvor det er! Wild guess er chillout da Jaaa. Jeg fikk lyst på vaffel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg også^^ *tusle* Endret 1. april 2010 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg også^^ *tusle* Fiks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dårlig gjort å ikke ha igjen vaffler når jeg og Tøsa stilte oss i kø og greier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dårlig gjort å ikke ha igjen vaffler når jeg og Tøsa stilte oss i kø og greier... Jeg er overbevist om at crew hater oss. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dårlig gjort å ikke ha igjen vaffler når jeg og Tøsa stilte oss i kø og greier... Ååååw. Det er jo ikke noe gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jepp enten noe personlig mot oss, eller så planla de hele greia nøye; De lagde akkurat nok røre til at man begynte å kjenne lukta, og rakk og få lyst på, men innen at man reagerte ville det være tomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå