Potetfar Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Awsum er det ihvertfall! Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hils fra meg og si Arne ;D Lenke til kommentar
celidog Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har det komt noen aprilsnarr spøker til TG enda? hadde vært vittig om nettet hadde gått også hadde det bare vært en aprilsnarr Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er ikke en April-spøk man bør gjøre. Ta internett ifra 6 000 datanerder, bare for en aprilspøk? Da vil det flyte blod... Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Joine the gathering nettet på hamachi da! Navn: The gathering Passord: TG2010 Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hmm, lurer på temperaturen i teltet? I fjor var det rundt 10 grader der, tenker det er mindre i år... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 I 08 var det minus grader fordi varmen ikke funket. Funker der i år? Noen andre som er dritings i år? Kan møte meg på row 64, seat 4 og ta deg ein øl Tulla Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 I 08 var det minus grader fordi varmen ikke funket. Funker der i år? Noen andre som er dritings i år? Kan møte meg på row 64, seat 4 og ta deg ein øl Tulla Ja, det bør du ha gjort. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 De som har live streamen fra scenen osv, regner med at det er Event:Productions crewet. Er det egentlig noen der som har mye erfaring med sånne ting, eller er det en gjeng med folk som kan litt om live show osv? Synes dette rett og slett det er irriterende og se på, siden det blir filmet på merkelige steder, feks noen skal gjøre noe, også blir det filma på programlederen i evigheter. Det er ikke han vi vil se på når folk skal gjøre morsomme ting! Og noen klarer ikke holde kameraet rolig! Forsåvidt ellers bra. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 I 08 var det minus grader fordi varmen ikke funket. Funker der i år? Noen andre som er dritings i år? Kan møte meg på row 64, seat 4 og ta deg ein øl Tulla I 08 var det kaldt fordi det var -15 grader om natta. Nå er det langt varmere. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Aff, vi fikk beskjed om å forsterke hylla vår, ikke noen som har skruer og drill? og evt en slags stender vi kan få? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Drill har vi et eller annet sted, en stor tynn plate har vi og. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Skulle helst hatt en 2x4 EDIT: Før i morra Endret 1. april 2010 av Dernel Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Joine the gathering nettet på hamachi da! Navn: The gathering Passord: TG2010 gidder du kanskje forklare meg detta? eeh jeg lasta ned LogMeIn Hamachi og connecta med et navn og la til den servern. så kommer det skynet og en ip. så høyreklikker jeg og velger chat, men ikke noe svar er detta fordi det er for seint eller? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hmm, den vi har er tre plasser bred og 110 cm høy tror jeg, er ikke helt sikkert. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Hmm, den vi har er tre plasser bred og 110 cm høy tror jeg, er ikke helt sikkert. Hvor sitter du? så kan jeg komme å ta en titt Endret 1. april 2010 av Dernel Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hva må eg gjøre for å ikke bli banna fra TG hubben for minishare? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble bedt om å lukke igjen hylle-dørene mine fordi folk som går forbi vissnok kan skalle i de. Men de stikker bare ca 25-30cm ut fra bordet, så da måtte jo folk gått oppå fanget mitt, sånn ca. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble bedt om å lukke igjen hylle-dørene mine fordi folk som går forbi vissnok kan skalle i de. Men de stikker bare ca 25-30cm ut fra bordet, så da måtte jo folk gått oppå fanget mitt, sånn ca. hvis noen vingler noe voldsomt mens de går så kansje de treffer dørene ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble bedt om å lukke igjen hylle-dørene mine fordi folk som går forbi vissnok kan skalle i de. Men de stikker bare ca 25-30cm ut fra bordet, så da måtte jo folk gått oppå fanget mitt, sånn ca. Sånn er det på TG. Folk er veldig intime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå