Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som har live streamen fra scenen osv, regner med at det er Event:Productions crewet.

Er det egentlig noen der som har mye erfaring med sånne ting, eller er det en gjeng med folk som kan litt om live show osv?

Synes dette rett og slett det er irriterende og se på, siden det blir filmet på merkelige steder, feks noen skal gjøre noe, også blir det filma på programlederen i evigheter. Det er ikke han vi vil se på når folk skal gjøre morsomme ting! Og noen klarer ikke holde kameraet rolig!

Forsåvidt ellers bra.

Lenke til kommentar

I 08 var det minus grader fordi varmen ikke funket. Funker der i år?

Noen andre som er dritings i år? Kan møte meg på row 64, seat 4 og ta deg ein øl :D

Tulla :blush:

I 08 var det kaldt fordi det var -15 grader om natta. Nå er det langt varmere.

Lenke til kommentar

Joine the gathering nettet på hamachi da! :D

Navn: The gathering

Passord: TG2010

gidder du kanskje forklare meg detta? eeh jeg lasta ned LogMeIn Hamachi og connecta med et navn og la til den servern. så kommer det skynet og en ip. så høyreklikker jeg og velger chat, men ikke noe svar :dontgetit: er detta fordi det er for seint eller?

Lenke til kommentar

Jeg ble bedt om å lukke igjen hylle-dørene mine fordi folk som går forbi vissnok kan skalle i de. Men de stikker bare ca 25-30cm ut fra bordet, så da måtte jo folk gått oppå fanget mitt, sånn ca. :dontgetit:

hvis noen vingler noe voldsomt mens de går så kansje de treffer dørene :p?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...