War Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Hva er det man skal med disse hyllene? Pc- skjerm, mus, tastatur og? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Fint til å lagre div. utstyr, colaflasker/bokser, høytalere, selve pcen osv. Kan legge soveposen oppå også, tror nok det helper mye på plassen Tror nok jeg skal lage en low-tech hylle hvis jeg skal dra. Endret 17. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hallen ser ikke ut da, sperrer utsikten for 3000 for en hylle med soveposer på. før kunne man se 2500 skjermer fra hver ende av salen. Hvor mye tåler bordene? Hvor stor plass får man i kvadratcm? Regler for disse hyllene?/sikkerhet osv. En hylle velter så ryker alle diskene og kanskje skjermene, og den kan velte over andre pcer for flere hundre tusen. Endret 17. september 2009 av War Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Alle hyller på TG må godkjennes av en fra fra Crew på 09 var det Sec . dersom du lager noe spess send mail med skisser først husker ikke helt hvor men skall finne ut og poste. bordene tåler ikke så mye men om du bygger på pallene så tåler det en del. du får 60cm i dybden og 80cm i breden. you do the math. Du er ansvarlig om din hyllen velter. så bygg den stabil, dersom du sitter ved en hylle du mener ikke er sikker kontakt crew så ser de på den, om den ikke er sikker blir den tatt ned. Endret 18. september 2009 av -Night- Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Fint til å lagre div. utstyr, colaflasker/bokser, høytalere, selve pcen osv.Kan legge soveposen oppå også, tror nok det helper mye på plassen Tror nok jeg skal lage en low-tech hylle hvis jeg skal dra. Når vi får så jævlig liten plass så er det eneste alternativ da. Eller så kan du sponse meg en ekstra plass? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hvis du bare tenker deg om 2 ganger så finner du fort ut om hylla di er bra nok eller ikke. så lenge den står stødig på gulvet hjemme i garasjen eller noe. står det stødig på pulten. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hvis du bare tenker deg om 2 ganger så finner du fort ut om hylla di er bra nok eller ikke. så lenge den står stødig på gulvet hjemme i garasjen eller noe. står det stødig på pulten. +1 Jeg satt meg oppå min og rugga den fram og tilbake i tillegg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 De sjekker stort sett bare om den er stabil, om den flytter på seg når man skyver på den, og om den står plassert over pallene som støtter bordet eller ikke. Om den ikke gjør det ser de på om hyllens vekt forskyver pallen, eller gjør at bordet endrer form. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Fint til å lagre div. utstyr, colaflasker/bokser, høytalere, selve pcen osv.Kan legge soveposen oppå også, tror nok det helper mye på plassen Tror nok jeg skal lage en low-tech hylle hvis jeg skal dra. Når vi får så jævlig liten plass så er det eneste alternativ da. Eller så kan du sponse meg en ekstra plass? alternativet er jo i ikke bygge hylle. jeg hadde 19" CRT-skjerm og big-tower for en god stund siden, det samme hadde naboen og stort sett alle hadde CRT. plassen var den samme(ja, plasse var større før, men i overgangen CRT-LCD var det samme plass som nå), og det var stort sett ikke en eneste hylle å se, og allikevel overlevde de fleste, usikker på om slikt var lov på den tiden. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Det er det jeg mente. Da hadde alle dilldallet sitt bak seg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Litt bedre å få litt oversikt over hvor ting ligger da, hvis alle legger det bak seg... jo da sier resten seg selv. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Edit: Men for søren.. Postet i feil tråd... Endret 18. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hvis man ikke har hylle, hvor har du da pc'en? Gulvet? D: 80cm er så jævla knappt... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Mja, vettu. Det er egentlig ikke sååå dårlig plass. Problemet er at man aldri får hele plassen dersom man ikke har hylle for å sørge for at man får hele plassen man skal ha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hadde ikke hylle når jeg var på TG sist. Kan ikke si det var veldig trangt, og jeg hadde CRT-skjerm. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hvis man ikke har hylle, hvor har du da pc'en? Gulvet? D:80cm er så jævla knappt... 80cm er da mer enn god nok plass til å sette pc`n bak skjermen og baggen på gulvet under stolen. og hva er galt med å ha pc`n på gulvet? ypperlig å varme beina på hvis det er kaldt Lenke til kommentar
War Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Går strømmen mye på TG? Ikke vært der på 4 år. Ha med UPS? Forrige gang smeltet ledningen som lå bortover pallene, rart ikke sikringen tar slikt, ble rød smeltet plast stripe bak skjermen min. Folk vil vel vise frem pcen sin, med all dilldall-lys inni. Endret 18. september 2009 av War Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Strømmen gikk ikke i 09, ikke i 08 heller. Når ledningene smelter er det som oftest feilkobling et sted, og ikke som følge av høyt forbuk. Dilldallys bruker forøvrig minimalt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hvis man ikke har hylle, hvor har du da pc'en? Gulvet? D:80cm er så jævla knappt... 80cm er da mer enn god nok plass til å sette pc`n bak skjermen og baggen på gulvet under stolen. og hva er galt med å ha pc`n på gulvet? ypperlig å varme beina på hvis det er kaldt 60cm dybde, ikke store plassen dèt hvis du skal ha skjerm, pc og tastatur. Selv blir 80cm for knapt iom at jeg har ganske stort tastatur.. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Denne flaten er 60. Jeg har iallefall 23 cm til overs. Vil tro at 2 plasser er billigere/lettere en hylle. Evt kjøp den plassen rett ovenfor. Endret 18. september 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå