Arneeyy Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hva er IPen til DC++ hubben? Jeg er helt grønn på DC++ Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) EDIT:Kunne vist ikke poste IP'er her Endret 31. mars 2010 av mikkello Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hva er IPen til DC++ hubben? Jeg er helt grønn på DC++ Tenkte jeg bare skulle minne dere på at "det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. " Med andre ord, IP-addresser til DC-hubber er ulovlig å poste her. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Så digg å sitte med ansiktet rett i den varme brisen som kommer ut av de to gigantiske viftene bakpå toweret til naboen. Ja, jeg mener det også. Uten dem hadde jeg vært kald og ulykkelig, nå er jeg godt temperert og det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Så digg å sitte med ansiktet rett i den varme brisen som kommer ut av de to gigantiske viftene bakpå toweret til naboen. Ja, jeg mener det også. Uten dem hadde jeg vært kald og ulykkelig, nå er jeg godt temperert og det gjør meg glad. høres ut som du trenger kjærlighet spør du meg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det trenger jeg også, etter den brutale kommentaren din, Syn Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 høres ut som du trenger kjærlighet spør du meg Hva? Jeg får masse kjærlighet, det gjør meg likevel ikke like varm som viftene til naboen. Håper han blir her helt til søndag. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Så digg å sitte med ansiktet rett i den varme brisen som kommer ut av de to gigantiske viftene bakpå toweret til naboen. Ja, jeg mener det også. Uten dem hadde jeg vært kald og ulykkelig, nå er jeg godt temperert og det gjør meg glad. Samme her, har en 120mm rett i trynet.... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvem av dere er det som ikke har vært her og henta cola? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 det er nok meg! kan komme nå Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 De selger fortsatt burger og pizza på samme plassen som i fjor? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det trenger jeg også, etter den brutale kommentaren din, Syn Uffda, det er kjærlighet å få tilbake her altså. Gir bort klemmer liksom Lenke til kommentar
FireToast Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 noen som har en bra dc++ hub? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 noen som har en bra dc++ hub? Er du tilbakestående, eller klarer du bare ikke lese? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Finnes det en stream til åpningsshowet? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 noen som har en bra dc++ hub? Er du tilbakestående, eller klarer du bare ikke lese? sikker en blanding av de to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå