Dernel Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Kjørte i noen timer i dag så oppdager jeg: JEg har glemt PTN-kortet mitt! Heldigivs fikk jeg fiksa det, ble liksom litt smånervøs Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Enkel løsning: VISA-kort som fungerer som PTN. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Tror jeg trenger en ny harddisk ekstern harddisk Er det noen som er litt god i DC++ som kan gi meg veiledning på PM? Endret 31. mars 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) hvordan får man den stream greia til å funke jeg laster ned den 2 mbit greia og åpner den i vlc media player, men det kommer ikke noe bilde:( hvordan får jeg fiksa det? EDIT: fikk fiksa det EDIT 2: skal ikke være noe lyd antar jeg? Endret 31. mars 2010 av residenevil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 virker som at noen lurer på diverse om DC++ Her er Guiden jeg brukte hvertfall : http://www.tju3tre.com/guide-dc.html Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 huff så mye onepices på tg i år...skummelt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Aww. Jeg og! Jeg også! *prøve å være med i gjengen* Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Herreguuud PA - anlegget til HW rekka høres HELT forferdelig ut.. bare masse bass og det lille diskanten det yter er pakka inn i mer bass, får vondt i hode vær gang dere setter på noe. HAHAH.. + prøv noe klassisk.. skal se den klarer og yte bass på det og! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Herreguuud PA - anlegget til HW rekka høres HELT forferdelig ut.. bare masse bass og det lille diskanten det yter er pakka inn i mer bass, får vondt i hode vær gang dere setter på noe. HAHAH.. + prøv noe klassisk.. skal se den klarer og yte bass på det og! Det er ikke HW-rekka sitt som bråker nå da... Aww. Jeg og! Jeg også! *prøve å være med i gjengen* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Heiheihei, på TG er man inkluderende. Klart du er med i gjengen, Håvard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 huff så mye onepices på tg i år...skummelt Alt for mange, at folk får seg til å gå i de ute blandt mennesker O_o Har sett folk i russebukser også, som er litt wierd, vi har liksom ikke dåp før den 16 vi... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Vi burde dratt samtlige OnePiece-brukere ut av TG, strippet de ned og brent samtlige OnePiece-klesplagg. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 ang russebukser. klippa av beina på buksa... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Vi burde dratt samtlige OnePiece-brukere ut av TG, strippet de ned og brent samtlige OnePiece-klesplagg. Støttes. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei, hei, hei. Kosedresser skader da ingen. Rett heller irritasjonen mot noe som betyr noe. Som for eksempel dårlige anlegg på max volum. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lemon er du i skipet nå? Isåfall har hun funnet en portal. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei, hei, hei. Kosedresser skader da ingen. Rett heller irritasjonen mot noe som betyr noe. Som for eksempel dårlige anlegg på max volum. tja nei. anlegg kan man gjøre noe med..gå bort å snakk til de. onepicene er desverre for utbredt:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 tja nei. anlegg kan man gjøre noe med..gå bort å snakk til de. onepicene er desverre for utbredt:P Det samme gjelder kosedresser. Du kan jo bare gå bort til dem og si: "Hei, klærne dine plager meg skikkelig. Skift." Det er fair sak, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå