Foxboron Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Ofc, betydd mye siden jeg ikke får hvert der... pga ,min pc som gikk svart for 4 gang Men åssen skal dere rope det ? hihi hopper på scena å sier "skal hilse fra en som heter Pantertante og si... ARNE!!!" neida. godt spørsmål, veit ikke før du ahr gjort det XD EDIT: etter planen sakl jeg være på TG om 7 timer.. men får ikke sove Endret 31. mars 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Bare gjør det du og lykke til Samme probleme !! VIL PÅ TG10!!!! Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fikk faen ikke sove i natt selv. Herregud, er som natten før julaften da jeg var mindre... Jaja, regner med det skjer så mye idag at det å holde seg våken ikke blir noe stort problem. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 sov til kl 7.. også fikk jeg ikke sove lenger.. noe som irriterer meg siden da virker det som om det er lengre til jeg skal dra Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) sov til kl 7.. også fikk jeg ikke sove lenger.. noe som irriterer meg siden da virker det som om det er lengre til jeg skal dra EDIT: CAMM KL 9 :D:D:D Endret 31. mars 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lykke til guys, si ARNE fra meg pantertante Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Mulig det er et dumt spørsmål, men står man i køen for innsjekking med hylle og hele pakka, eller er det en annen løsning for dette? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lagger streamen hos dere? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) du kan sette det på et merka område eller hvis du blir kjørt så få dem til og stå på langtidsparkeringa til du har sjekka inn Edit: den hakker ja.. men jeg ser hva som skjer og det er hele påenget Endret 31. mars 2010 av Submit Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 er det HW rekka vi ser på cammen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Lagger streamen hos dere? Ja du kan sette det på et merka område eller hvis du blir kjørt så få dem til og stå på langtidsparkeringa til du har sjekka inn Men hvordan får jeg med tinga inn etter jeg så har sjekket inn? Er det en egen inngang for folk som har sjekket inn? Endret 31. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 så dere hylla som velta? på cammen lissom ? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Lagger streamen hos dere? Ja du kan sette det på et merka område eller hvis du blir kjørt så få dem til og stå på langtidsparkeringa til du har sjekka inn Men hvordan får jeg med tinga inn etter jeg så har sjekket inn? Er det en egen inngang for folk som har sjekket inn? slik ser kø systemet ut i år. EDIT: etter videre observasjoner viser det seg at vi ser på de 12 rørste rekende på ventre siden på det bilde... Endret 31. mars 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Er klar over det, men må jeg da stå i kø med hylla, eller kan jeg ta den med inn uten å stå i kø med hylla om jeg sjekker inn først? Endret 31. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Er klar over det, men må jeg da stå i kø med hylla, eller kan jeg ta den med inn uten å stå i kø med hylla om jeg sjekker inn først? litt usikker med deg, men hviss du ser der, så er det ett punkt hvor køa møter hverandre, er nå da temmelig sikker på at det er rundt det steder hvor du setter fra deg tinga <.< EDIT: ok ikke møter hverandre, men havner på omtrent samma sted XD Endret 31. mars 2010 av Foxboron Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Jeg har noen som kan stå på langtidsparkeringa, men da må jeg bare vite at jeg kommer inn uten å stå i kø to ganger Endret 31. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg har noen som kan stå på langtidsparkeringa, men da må jeg bare vite at jeg kommer inn uten å stå i kø to ganger tviler på at du må gjøre det. jeg og submit gjør det samma ;P Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Da håper jeg å få stått i kø uten å ha med noe inn (Bortsett fra legitimasjon og PTN-kort da...) Endret 31. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 man skal ikke ta med seg ting i køen det lar man ligge utenfor utgangen til sjekk-in punktet eller i bil Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Bra! Fint å få bekreftet det Endret 31. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå