Slimda Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skal vi se. Da er alt utenom datautstyr pakket. Må være påpasselig slik jeg ikke glemmer noe viktig, som en strømledning. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Broderen tok gladelig på seg ansvar for å få alt av teknisk utstyr med (inkludert laptopen min), så alt jeg egentlig trenger å tenke på er mat og klær. ...stress. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei jeg bare lurer på noe, jeg har tenkt i morgen at jeg hopper av bilen og stiller meg i kø uten noen ting som hels. så parkerer fattern bilen på parkerings plassen(langtids parkeringen ) og så når jeg har fått adgangsbåndet så kan jeg gå fram og til bake til bilen og hente stuff. Eller må jeg ta med ALLE tingene mine i køen ? for det er stress og ca hvor lang tror dere køen er rundt 16 - 17 tida? Takker på forhånd er nooooob Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Rapporterer fra vikingskipets parkeringsplass: det har faktisk kommet rundt 20-50 nerder noen ligger i bilen og noen ved bilettlukene, det er passe kaldt her og anbefaler folk og ta med jakke -Alex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei jeg bare lurer på noe, jeg har tenkt i morgen at jeg hopper av bilen og stiller meg i kø uten noen ting som hels. så parkerer fattern bilen på parkerings plassen(langtids parkeringen ) og så når jeg har fått adgangsbåndet så kan jeg gå fram og til bake til bilen og hente stuff. Eller må jeg ta med ALLE tingene mine i køen ? for det er stress og ca hvor lang tror dere køen er rundt 16 - 17 tida? Takker på forhånd er nooooob Det er absolutt en god idé å vente med å drasse med seg tinga til du har sjekka inn. Det er det de fleste gjør. Alex: Har noen ropt på Arne enda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 En person kan vel ikke sjekke inn for to personer, kan de? En kan f.eks vente ved bilen og utstyret, mens andre sjekker begge inn... Eller? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er absolutt en god idé å vente med å drasse med seg tinga til du har sjekka inn. Det er det de fleste gjør. Alex: Har noen ropt på Arne enda? Takk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Godt spørsmål. Jeg vil jo tro man må møte opp personlig, men det kan jo hende det holder å vise legitimasjon og evt. fullmakt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jammen jeg kommer bare med gode spørsmål jeg. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg har ikke hort noe arne enda desverre *edit* nevermind Endret 30. mars 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 er det trådløst nett i skipet/utenfor? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 er det trådløst nett i skipet/utenfor? Vet ihvertfall at HOA har ett trådløst nett som fungerer inne i skipet, men utenfor vet jeg ikke Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nei, eller jeg fant ivertfall ikke her borte(parkeringa) jeg bruker 3g nett paa tlf min hP Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da er vi snart klare for å dra bare vente på at wheelman skal bli klar. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lov meg og si Arne fra meg Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Seriøst, hver og en av dere skal si Arne fra Pantertante Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Seriøst, hver og en av dere skal si Arne fra Pantertante jeg og kompisa mine skal rope arne hver dag kl 13:37 de neste dagene, skal vi rope en ekstra gang for deg ? Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ofc, betydd mye siden jeg ikke får hvert der... pga ,min pc som gikk svart for 4 gang Men åssen skal dere rope det ? hihi Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Måtte døgne i natt for i det hele tatt å være våken når transporten min ankommer sånn i 10-tida. Føler jeg drar på TG med et godt utgangspunkt da. Endret 31. mars 2010 av Olum Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Olum, si Arne fra meg (pantertante) hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå