Nopros Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg forstod ikke helt humoren, hvem ble eid? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Hele gjengen; hold dere til tema - kthx. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 :!: @de over. OT:Er de vanskelig å få billetter? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Med mindre du er uten nett i tre måneder får du billett Dvs det er tilgjengelige billetter i tre måneder fra de legges ut, sånn ca. To, kanskje.. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Hvordan opplegget når man melder seg på HW-rekka? Er det slik at man kjøper billeter først, så sender Iceman inn plasseringene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Man kjøpet billett, og setter Iceman som seater - så plasserer han alle sammen. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Hørtes fornuftig ut. Jeg vurderer å lage hylle, vet du om det er mye styr(lage, transportere osv)? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Det spørs jo helt hva du velger. Var et par som valgte ferdighylle fra IKEA (Team24 gjør dette i år), det er jo flatpakk - og null stress å sette opp. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Vet du nøyaktig hvordan modell det er? Dette skal vurderes sterkt, eneste er at det ikke gir samme sjarmen som hjemmelaget hylle. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Egen hylle er jo mye fetere, men for Team24 tror jeg IKEA er lettest. I fjor var det jo timeplanen til Team24 sånn her. kl.15:00 Team24 monterer hylle kl.23:00 Team24 monterer fortsatt hylle, må jo bli litt TG kos og Endret 17. september 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Egen hylle er diggbart, er så kult å se at hylla mi fader er mere planlagt en brakkene byggfag elevene på skolen bygger xD Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Går det bra å ta hylle med på tog/fly? Man har jo allerede ganske mye med seg såe... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Om det er flatpakk skal det nok gå an. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg kommer i år! =D Mamma og pappa har gitt klar, bane så jeg dukker vel opp. : D Tar med meg et par, fire stykker også! Dette blir jomfrutur, så det blir kos. Men, TG bedre enn jul? o.O Da må TG være bra! =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg kommer i år! =D Mamma og pappa har gitt klar, bane så jeg dukker vel opp. : D Tar med meg et par, fire stykker også! Dette blir jomfrutur, så det blir kos. Men, TG bedre enn jul? o.O Da må TG være bra! =D Jul er sterkt overhypet. Kun morsomt når man er liten, når man blir eldre er det generelt sett bare et jævla mas. Men TG derimot: Det er bare fuckings awsome! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hey, jul er forferdelig koselig! =D Julemusikk, og julemat! EDIT: Jojojo, jeg har et spørsmål! Hvordan sikrer dere tingene deres på TG? Sånn som klær, datamaskin osv. Jeg kommer til å dra med meg en bærbar, så den kan jo lett tas... : ( Endret 17. september 2009 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 hvor gammel må man vær for å dra på TG? jeg og vennen min har veldig lyst til å dra dit (begge 13) spørs jo bare om vi får lov.. og om vi er gamle nok Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 TG er mye bedre enn jul. TG er som å komme hjem. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) hvor gammel må man vær for å dra på TG? jeg og vennen min har veldig lyst til å dra dit (begge 13) spørs jo bare om vi får lov.. og om vi er gamle nok Ingen aldersgrense. Du kan dra uansett hvor gammel du er. Men, er du under 16 må du ha med skriftlig tillatelse fra dine foresatte. Også burde dere kunne ta vare på dere selv, noe som varierer veldig når du klarer. Noen kan det når de er 10, andre når der er 17... Endret 17. september 2009 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 hvor gammel må man vær for å dra på TG? jeg og vennen min har veldig lyst til å dra dit (begge 13) spørs jo bare om vi får lov.. og om vi er gamle nok Ingen aldersgrense. Du kan dra uansett hvor gammel du er. Men, er du under 16 må du ha med skriftlig tillatelse fra dine foresatte. Også burde dere kunne ta vare på dere selv, noe som varierer veldig når du klarer. Noen kan det når de er 10, andre når der er 17... takker.. da skal det sikkert gå greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå