Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hehe, det er faktisk ikkje eg! Eg brukar alltid å vere skikkelig stressa kvelden før eg skal på ting som f.eks. TG, men no føler eg faktisk at eg har kontroll! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Å se skrivebordet så nakent gjør meg litt trist Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 jeg har fullt kontroll Bortsett fra at Pcen ikke er pakket ned ennå. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har vannkjøling, så PC'n er nå godt pakket inn i bl.a isopor. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Eg fann ikkje noko å pakke PCen ned i, pluss at eg ikkje hadde plass til liggeunderlag. Så kom geniet i meg lurande fram, og det endte med ein litt for stor pappøske til PCen med liggeunderlaget som isolasjon. Gotta make what you don't have... Endret 30. mars 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har noen link til det "hvor er hva på raden" bildet? Finner det ikke igjen nå. http://i244.photobucket.com/albums/gg37/aviruse/Hvorerhvapraden-1.jpg Firstpost Noen som tar 05:40 toget fra Trondheim ? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor mye er du villig til å leie den for? Om noen har en DVI->HDMI-adapter de er villige til å gi bort/selge billig er det fint om personen tar den med på TG, og tar kontakt med meg Jeg kan ta med en Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Nice! Kjøpe billig eller få gratis? Trenger den ikke under TG, men etter TG hadde det vært veldig kjekt å hatt en Jeg pakka PC'n min inn i hylla mi, uten isolasjon eller noe annet... Jo vent, 24 bokser X-Ray, en del julebrus, og litt julesjokolade isolerer vel godt Endret 30. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hehe, det burde vel isolere nokolunde, men om ein av boksane med x-ray skulle gå hol på ville det vere litt kjipt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hehe, det burde vel isolere nokolunde, men om ein av boksane med x-ray skulle gå hol på ville det vere litt kjipt. Joa, men hva skal stikke hull på dem? En stikkontakt? Dimmer? Freia påskeegg? Jeg har forresten en drill inni der også Endret 30. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jess! Nå er det vel snart leggetid, for i morra skal jeg tidlig opp! Må bare få printet ut billettene mine (husk husk folkens!), notert det med hvor man går inn osv, så pakke ned ting og ligge våken hele natta og glede meg til i morra! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Bilen er ferdigpakket bare toelettmappe, dyne og puter igjen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har akkurat fått vite at jeg skal lage nettsak til avisen min hver dag fra TG. Aaah, jeg elsker jobben min <3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har akkurat fått vite at jeg skal lage nettsak til avisen min hver dag fra TG. Aaah, jeg elsker jobben min <3 Hvor jobber du? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nice! Kjøpe billig eller få gratis? Samma d, surprise me! Er ikke ute etter å tjene noe penger Btw, segway i skipet ser morro ut Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har akkurat fått vite at jeg skal lage nettsak til avisen min hver dag fra TG. Aaah, jeg elsker jobben min <3 Hvor jobber du? Oppland Arbeiderblad. Veldig bra avis, altså. Spesielt under påskeuka, om du skjønner. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Du er herved pålagt å legge ut link til artiklane i denne tråden kvar dag! Edit: Er det mini-bank i skipet? Ja. Det stod det på PTN i alle fall. Endret 30. mars 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er det mini-bank i skipet? Det har vært det hvert år tidligere, så jeg antar det er det i år også Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er det mini-bank i skipet? Det er en minibank i sørenden av skipet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå