aGal Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå begynner morroa her i huset, pakking! Får vel lete fram kabler og slikt, ser ikke ut med nærmere 70 meter kabel under skrivebordet! Men maskinene plukker jeg ikke ned før i de sene nattetimer Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Den tenker du på? Den er ikke oppdatert med tanke på switchene da. Noen som vet noe mer om Newbie Challenge? Endret 30. mars 2010 av mikkello Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Håper virkelig ikke at jeg får pall mellom beina... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg håper jeg får en pall ved siden av beina. Ih, jeg begynner å bli stressa mtp pakking. Vet ikke helt når jeg får begynt, og jeg sku sikkert vaska noe mer klær. Oh, well. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har begynt pakkingen for fullt jeg, blir mer å ta med enn jeg hadde trodd Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Pakkinga byrjar sånn ca akkurat omtrent... Nuh! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Håper virkelig ikke at jeg får pall mellom beina... Man får ikke pall mellom bena. Plassene er beregnet slik at det ikke skal gå an, med mindre naboen din har gjort noe feil og satt seg for langt i den ene eller andre retningen. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det stemmer ikke. Sponplatene er 2400mm lange som det sitter 3 i bredden på, mens en europall er 1200mm lang, ergo er den ene plassen plassert midt på en pall. Men dette er ikke et problem, man sitter bare 2 i annehvert "hull". Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har begynt pakkingen for fullt jeg, blir mer å ta med enn jeg hadde trodd Blir mye å ta med, spent på om det blir plass til alt i bilen. Sa ja til at en kompis kunne sitte på, men skal nok gå på et vis Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det stemmer ikke. Sponplatene er 2400mm lange som det sitter 3 i bredden på, mens en europall er 1200mm lang, ergo er den ene plassen plassert midt på en pall. Men dette er ikke et problem, man sitter bare 2 i annehvert "hull". Ja, man blir sittende 2-1-2-1-2-1 etc. Det er jo slik det er lagt opp også. Blir det noe kødd med det, er det som regel naboen din sin skyld, og ikke crew. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Nå tenker jeg det er på tide å pakke! Men har noen noe å legge til på den som er på gathering.org? http://www.gathering.org/tg08/pakke-liste.html http://www.gathering.org/tg10/no/information/getting-there/packing-list/ Endret 30. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skjerm står ikke der. Det er vel fint å ta med Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Dette er vel kanskje litt i seinaste laget, men eg spør no likevel: Er det nokon som på nokon måte har mogelegheit til å ta ein tur innom ein IKEA-butikk før dei kjem til skipet, og som har plass til ein flatpakka stol? Eg fekk så lyst på ein Moses-stol... Dersom nokon vil vere ein reddande engel kan han/ho kontakte med via PM eller mail! Eg ville blitt dødsglad! Tilbakebetaling skjer sjølvsagt så snart som mogeleg. Eg veit eg er storkrevjande, men takk! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg har to stykker her, men det er bare kanskje jeg i det hele tatt får tatt med en... Endret 30. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Heilt alvorleg, viss du tar med begge to og eg får kjøpe den eine er du mitt personlege idol!! Om det blir for mykje styr er det det heilt forståeleg, though... Edit: Ekstra betaling for bryet er forresten sjølvsagt. Eg betaler ein femhundrings for stolen til den som vil... Endret 30. mars 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Er du interessert i å kjøpe den og ta vare på den til senere bruk, eller bare låne den under TG? Endret 30. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Either of them. Om du ønsker å bli kvitt den kjøper eg den gjerne for seinare bruk, men dersom du vil ha den seinare sjølv kan eg godt berre leige den. Ein god stol å site i på TG er det viktigaste. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hvor mye er du villig til å leie den for? Om noen har en DVI->HDMI-adapter de er villige til å gi bort/selge billig er det fint om personen tar den med på TG, og tar kontakt med meg Endret 30. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tjaa, rundt 150 til 200 kroner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå