martin808 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hylla mi skal ha et spir på ca 4,8m over gulvet *elsk* Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nå har jeg både gledet meg til TG og har hatt på TG09-båndet i ca ett år. Det skal bli dritkult å være med igjen! Off topic: La akkurat merke til klokkeslettet i postene. Har diskusjon.no glemt å stille klokkene sine til sommertid? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Matavtalen som har vært tilbudt gjennom Partyticket, er ikke lenger tilgjengelig for salg. I tillegg må man ha et PTN-kort for å benytte seg av billetten. Dersom man ikke har et PTN-kort kan dette kjøpes på The Gathering Betyr det at jeg må ha PTN-kort for å benytte meg av matbilletten? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Matavtalen som har vært tilbudt gjennom Partyticket, er ikke lenger tilgjengelig for salg. I tillegg må man ha et PTN-kort for å benytte seg av billetten. Dersom man ikke har et PTN-kort kan dette kjøpes på The Gathering Betyr det at jeg må ha PTN-kort for å benytte meg av matbilletten? Jau. Du kan kjøpe den for 10 kroner eller noe i den dur i Vikingskipet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Oja, da er det ikke noe stress. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nå er jeg forvirra her... Jeg har kredittkortet som PTN-kort (er det party-ticket sier), men må jeg fortsatt ha papirlapp som sier at jeg har mat-billetten? Evt. PTN-kortet ved siden av kredittkortet? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nå er jeg forvirra her... Jeg har kredittkortet som PTN-kort (er det party-ticket sier), men må jeg fortsatt ha papirlapp som sier at jeg har mat-billetten? Evt. PTN-kortet ved siden av kredittkortet? Hvis du har et PTN-kort tror jeg ikke du kan skrive ut en papirbillett i det hele tatt fordi du trenger den ikke. Hvis du har mulighet til å skrive den ut ville jeg tatt den med for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 har startet så smått finne frem tingene som skal pakkes, så har jeg fra halv5 til halv9 og pakke,dusje,spise etc etter jobb før dra i rettning togstasjonen. pleeenty tid kjenner jeg angrer så smått på at pakkingen ble utsatt til i dag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 2nd that cruzader. Vi er en time forsinket her i huset Og jeg har ikke begynt å pakke enda. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noen som greier å tyde det som står på tavlen i skipet? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tipper det står "The Gathering 2010 et eller annet" Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Blir det middag for oss med matbillet når vi kommer frem? Når og hvor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 2nd that cruzader. Vi er en time forsinket her i huset Og jeg har ikke begynt å pakke enda. Dere burde forte dere. Jeg drar herfra om en time. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Da gjør jeg meg klar og sitter kursen for Hamar! Hvor lang tid tar det ifra Hamar til Sweden foresten? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Deilig med tak over hodet når vi står i kø : ) Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Deilig med tak over hodet når vi står i kø : ) Tak over hodet? får vi det i år ? Endret 30. mars 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) http://www.gathering.org/tg10/en/news/246/59/Check-in-and-arrival/ Endret 30. mars 2010 av Slimda Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) de store tinga som kabinett og luftmadrassen fikk jeg sendt med et par kompiser som kjøres ned med varebil, fant frem første tingene i dag morges som ligger på bordet klar til pakking. listen stæsj/pakkliste blir vel: - 2tastatur (razer tarantula + ibm standard) - 2mus (roccat kone + razer et eller annet) - 2musmatter (roccat + razer) - 2headset (razer + sennheiser) - cdr/dvdr med windows/drivere - minnepinner - verktøy +/- skrujern,liten kniv,kjølepasta,sata kabel,strips,sprittusj,teip - skjerm - deo/toalettsaker/medisiner - 3x strømkabler (pc,skjerm,reserve) - 2x dvi-kabler (skjerm,reserve) - 2x nettverkskabler - strømpad - print av ruten togstasjon/hallen men antar strømmen av folk kan følges. - print av tg biletter - print av bilettbekreftelsen for hente på automat. - reserve av overnevnte printene jeg slenger i baggen mener jeg har husket alt men skrik gjerne ut har jeg oversett noe viktig, skrik gjerne ut mangler jeg noe har reserve på mus/tastatur/headset/musmatte/kabler, ellers har jeg visakortet usikker på om kniven er lov siden standard tømrer/tollekniv så er vel kanskje for langt blad til bære uten skjellig grunn som det heter på fint, antar det går under bære selvom den er i baggen. Endret 30. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ultimate boot CD er kjekt å ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå