Natrich Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har bestilt matbilett. Må jeg printe ut noe som bevis? Jepp, den ligger i samme pdf fil som TG-billetten din Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kan ikke printe biletter: You have no tickets to print. 1. Note: 3 of your tickets are in use by someone who has a PTN card, so they have been omitted from the pdf, you only need a paper ticket if you do not have a PTN card, as the PTN card is every ticket that the cardholder is a user of. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 mhm, men tenkte det hadde vært greit å ha utskrit uansett. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 mhm, men tenkte det hadde vært greit å ha utskrit uansett. Da ligger det nok på kortet Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvis du vil ha utskrift i tillegg, så tar du bare å fjerner PTN-kortet fra kontoen din, henter PDF-en og så legger du til kortet igjen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vikingskipet er kaldt, jeg og crewet mitt har evakuert og sitter nå og planlegger fete ting til dere i en varm stue. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vikingskipet er kaldt, jeg og crewet mitt har evakuert og sitter nå og planlegger fete ting til dere i en varm stue. oooh... Insideinfo til oss? (A) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvilket crew er du i? Event er det vel? Han har ihvertfall med scenen og opplegget rundt det å gjøre. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Vikingskipet er kaldt, jeg og crewet mitt har evakuert og sitter nå og planlegger fete ting til dere i en varm stue. oooh... Insideinfo til oss? (A) Do tell, do tell, do tell!!! Endret 29. mars 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da er bilen min pakket og klar til avreise i morgen jada, jeg drar i morgen, ca 80% av veien før jeg drar av gårde igjen på onsdag kveld eller noe. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da er bilen min pakket og klar til avreise i morgen jada, jeg drar i morgen, ca 80% av veien før jeg drar av gårde igjen på onsdag kveld eller noe. Hvor langt unna bor du da? O_O Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 noen som var i 08 og husker hun CS kjerringa som spilte aim_map på en stand? Noen som vet hva hun heter? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da er bilen min pakket og klar til avreise i morgen jada, jeg drar i morgen, ca 80% av veien før jeg drar av gårde igjen på onsdag kveld eller noe. Hvor langt unna bor du da? O_O ca rundt oslo Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 noen som var i 08 og husker hun CS kjerringa som spilte aim_map på en stand? Noen som vet hva hun heter? Grethe Hansen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Elsker hylla den lille "gjengen min" har i år. Høyeste punkt er på ~4m over betongen, og med gjennomført tema Endret 29. mars 2010 av clvñ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Elsker hylla den lille "gjengen min" har i år. Høyeste punkt er på ~4m over betongen, og med gjennomført tema Nice. Hvilken rad sitter du på? Kanskje jeg retter kompasset mot hylla for å ta en titt. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Elsker hylla den lille "gjengen min" har i år. Høyeste punkt er på ~4m over betongen, og med gjennomført tema Nice. Hvilken rad sitter du på? Kanskje jeg retter kompasset mot hylla for å ta en titt. 2. that Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vikingskipet er kaldt, jeg og crewet mitt har evakuert og sitter nå og planlegger fete ting til dere i en varm stue. Du har å varme det opp til i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå