Sameboe Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Meldt regn i Hamar på Onsdag. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kjedelig med regn Hvilke muligheter har jeg får å tørke håndkle? Bare henge det på stolen liksom? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Nå skjer det noe på cam'en, men vi får ikke se scena enda da Btw. Det er ikke noen som tilfeldigvis har med seg en ekstern dvd-rom som jeg kunne låne litt ?, eee'en nekter å boote fra USB.. Endret 29. mars 2010 av lars_era Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Noen her med inside-info på høyden på switch-stativene? Tror det kommer i veien for hylla :/ Har ingen inside-info men jeg tør tippe ca 70 cm. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kjedelig med regn Hvilke muligheter har jeg får å tørke håndkle? Bare henge det på stolen liksom? Jau. Tidligere har vi hatt hylle over to rader, så da har jeg bare hengt håndkleet på en snor som går tvers over. Tipper jeg henger det opp i bilen eller noe i år, liker ikke å ha vått håndkle i ryggen. Ta med to, eventuelt tre håndklær om du har planer om å dusje hver dag. Da har du alltid et tørt et. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det mulig å lesse fra seg pappesker og kofferter et annet sted en med bordene? Blir liten plass Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Håndklær henger jeg som vanlig over PCen, den er god og varm. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det mulig å lesse fra seg pappesker og kofferter et annet sted en med bordene? Blir liten plass Har ikke hørt om mulighet for å sette ting et annet sted. Eneste plassen du har er egentlig på/under bordet, eventuelt i en hylle over. Om du setter pappesker etc. rundt i skipet trur jeg ikke du skal regne med å finne det igjen der du satt det. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Rakk ikke og komme i år men neste år blir det! men aGal når fikk du den avataren`? :O Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har bestilt matbilett. Må jeg printe ut noe som bevis? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Atthack og aGal, irriterende at dere har så like avatarer XD Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Rakk ikke og komme i år men neste år blir det! men aGal når fikk du den avataren`? :O Hatt den avataren en god stund, hatt den siden i fjor en gang Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Noen som vet hvordan dusjene er der? Fellesdusj m/skillevegg? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Tror jeg spurte om det for lenge siden. Dusjer uten skillevegg tror jeg det er. BTW, er det bare hos meg 2mbit webcam streamen ikke funker? Endret 29. mars 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 BTW, er det bare hos meg 2mbit webcam streamen ikke funker? Funker med meg Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Det er åpen dusj der, ala gymdusjen på skolen. Men hva gjør vel det? Alle har sett en naken guttekropp før. Endret 29. mars 2010 av pululf Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Det er åpen dusj der, ala gymdusjen på skolen. Men hva gjør vel det? Alle har sett en naken guttekropp før. Er det mye kø ved dusjene? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ikke veldig... Jeg dusja på dagen i fjor, var ledige dusjer hele tiden. Men for guds skyld, ta med slippers. Det så ut som flisene var byttet ut med et teppe! Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ikke veldig... Jeg dusja på dagen i fjor, var ledige dusjer hele tiden. Men for guds skyld, ta med slippers. Det så ut som flisene var byttet ut med et teppe! Haha Takker, skal notere det ned på pakkelisten Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 BTW, er det bare hos meg 2mbit webcam streamen ikke funker? Funker ikke her heller. Ikke 300 kbit streamen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå