Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det være veldig dumt av meg og legge om til sommerdekk før jeg tar turen opp til TG?

Litt rart spørsmål, men håper det er noen her som kan svare på hvordan føret forandrer seg der oppe.

Ja, det vil være dumt av deg. Påsken er heller ikke veldig sen i år, og så lenge det er kaldt nok til at det fryser på om natten, og til og med kan komme snø, ser jeg overhodet ingen grunn til å legge om så tidlig.

Lenke til kommentar

Vil det være veldig dumt av meg og legge om til sommerdekk før jeg tar turen opp til TG?

Litt rart spørsmål, men håper det er noen her som kan svare på hvordan føret forandrer seg der oppe.

Ja, det vil være dumt av deg. Påsken er heller ikke veldig sen i år, og så lenge det er kaldt nok til at det fryser på om natten, og til og med kan komme snø, ser jeg overhodet ingen grunn til å legge om så tidlig.

Grunnen min er ganske enkel, sommerdekka mine er MYE bedre å kjøre på i forhold til vinterdekka.

Men om du sier så, så er det vell kansje best og la være. ;)

Lenke til kommentar

Hva var den siden med nedtelling til TG?

Den.

Altså hadde det vært snakk om piggdekk her så hadde jeg noke kjørt på sommerdekk allerede :p

Burde egentlig ha lært da jeg venta litt lenge i høst med og legge om...

Ah, er du en av dem som bestandig kjører ut første dag med snø?

Jeg ler av dem hvert eneste år, men samtidig er jeg livredd dem også. Går det ikke i grøfta, går det helst i en annen bil, og det liker vi ikke.

Lenke til kommentar

Jeg ler av dem hvert eneste år, men samtidig er jeg livredd dem også. Går det ikke i grøfta, går det helst i en annen bil, og det liker vi ikke.

Nei har ikke kjørt ut enda, men tok turen over fjellet litt seint i høst endte med en tur som skulle ta 5 timer som totalt tok ca 8 timer, grunnet en kombinasjon av sommerdekk og is.

Men over til TG, andre en meg som kommer opp på tirsdag etter en svipptur innom svinesund? :D

Lenke til kommentar

Hva var den siden med nedtelling til TG?

Den.

Altså hadde det vært snakk om piggdekk her så hadde jeg noke kjørt på sommerdekk allerede :p

Burde egentlig ha lært da jeg venta litt lenge i høst med og legge om...

HEY! jeg gjorde det! dog på nye piggdekk klokka 05.30 en mandags morgen.

davy jones kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...