cruzader Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 liker 58-60cm selv men måtte opp til 65cm for og få plass til fulltower under pulten hjemme minuset med europaller er at de ikke er særlig justerbare, burde nesten tatt opp dette med de som lager europallene, at vi trenger justerbare. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Karakteren på siste prøve før TG ble 6. ja 3 ja, dette lover bra! 4+ ! Gleder meg!!!! 6 tysk Nå har jeg TG FEEELING!! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Tror det skal gå helt fint. Har du ikke mulighet til å variere høyden på stolen? 82,2cm er litt over det ideelle høyden, sett fra mine preferanser. det er en 100 år gammal rød stol jeg elsker å sitte i ingen kontor sktol dessverre <.< Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Vil det være veldig dumt av meg og legge om til sommerdekk før jeg tar turen opp til TG? Litt rart spørsmål, men håper det er noen her som kan svare på hvordan føret forandrer seg der oppe. Ja, det vil være dumt av deg. Påsken er heller ikke veldig sen i år, og så lenge det er kaldt nok til at det fryser på om natten, og til og med kan komme snø, ser jeg overhodet ingen grunn til å legge om så tidlig. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Vil det være veldig dumt av meg og legge om til sommerdekk før jeg tar turen opp til TG? Litt rart spørsmål, men håper det er noen her som kan svare på hvordan føret forandrer seg der oppe. Ja, det vil være dumt av deg. Påsken er heller ikke veldig sen i år, og så lenge det er kaldt nok til at det fryser på om natten, og til og med kan komme snø, ser jeg overhodet ingen grunn til å legge om så tidlig. Grunnen min er ganske enkel, sommerdekka mine er MYE bedre å kjøre på i forhold til vinterdekka. Men om du sier så, så er det vell kansje best og la være. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Du må jo kjøre med de dekkene som har best grep på is og snø, ikke de som føles best å kjøre med. Jeg vet det er sweet å endelig rulle over asfalten uten pigger, men jeg ville ikke risikert livet for det, liksom :b Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Altså hadde det vært snakk om piggdekk her så hadde jeg noke kjørt på sommerdekk allerede Burde egentlig ha lært da jeg venta litt lenge i høst med og legge om... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva var den siden med nedtelling til TG? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva var den siden med nedtelling til TG? Den. Altså hadde det vært snakk om piggdekk her så hadde jeg noke kjørt på sommerdekk allerede Burde egentlig ha lært da jeg venta litt lenge i høst med og legge om... Ah, er du en av dem som bestandig kjører ut første dag med snø? Jeg ler av dem hvert eneste år, men samtidig er jeg livredd dem også. Går det ikke i grøfta, går det helst i en annen bil, og det liker vi ikke. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva var den siden med nedtelling til TG? Den. Takker! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Fikk en syk ide...noen må kle seg ut som DAVID JONES(Pirates of the caribbean 2 og 3!!!) Hadde passet så sykt bra til tema Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ah, er du en av dem som bestandig kjører ut første dag med snø? Jeg ler av dem hvert eneste år, men samtidig er jeg livredd dem også. Går det ikke i grøfta, går det helst i en annen bil, og det liker vi ikke. Nei har ikke kjørt ut enda, men tok turen over fjellet litt seint i høst endte med en tur som skulle ta 5 timer som totalt tok ca 8 timer, grunnet en kombinasjon av sommerdekk og is. Men over til TG, andre en meg som kommer opp på tirsdag etter en svipptur innom svinesund? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kan du ikke bare kjøpe mange brett så kan du selge de på tg for 100kr stk? Godt poeng. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Okey Brett med vanlig coca cola eller? Gjerne et brett med litt blanda hvis du finner det Cola, fanta, sprite. etc. Men hvis det ikke er et brett med blanda, så kjøper du bare med et colabrett. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei, Bestilte nettopp meal ticket til TG nordre sving. Hvordan fungerer det i praksis? Jeg har PTN- kort, så får ikke skrevet ut noen billett.. Bare "drar" man kortet i kafeterian da eller? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Fikk en syk ide...noen må kle seg ut som DAVID JONES(Pirates of the caribbean 2 og 3!!!) Hadde passet så sykt bra til tema David Jones? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva var den siden med nedtelling til TG? Den. Altså hadde det vært snakk om piggdekk her så hadde jeg noke kjørt på sommerdekk allerede Burde egentlig ha lært da jeg venta litt lenge i høst med og legge om... Ah, er du en av dem som bestandig kjører ut første dag med snø? Jeg ler av dem hvert eneste år, men samtidig er jeg livredd dem også. Går det ikke i grøfta, går det helst i en annen bil, og det liker vi ikke. HEY! jeg gjorde det! dog på nye piggdekk klokka 05.30 en mandags morgen. davy jones kanskje. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Fikk en syk ide...noen må kle seg ut som DAVID JONES(Pirates of the caribbean 2 og 3!!!) Hadde passet så sykt bra til tema David Jones? mente davy jones Endret 26. mars 2010 av Estella! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 hadde ikke vært like kult å komme kledd ut som David Jones nei Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 hadde ikke vært like kult å komme kledd ut som David Jones nei morroklumpen.. davy jones er virkelig toppen av tema men back to hylle maling.STRESS...Så mye å gjøre og så lite tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå