Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må fylle ut et eller annet skjema der foreldrene dine godkjenner at du får lov til å dra dit, ikke noe stress i det hele tatt.

Er det for under 16 eller under 18?

Under 16

Ahh, gut. Da blir det ikke noe stress ^^

De spurte aldri etter lappen uansett.

Lenke til kommentar

Rudde: Stikkprøver?

Stikk prøver de skal se det i det du sjekker inn, første året presset jeg lappen på fyren bak disken og han bare "åja..." men andre året glemte jeg det uansett og ble ikke spurt, hadde den i baklomma da :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er jeg den eneste som ikke har fått sms? :(

kom på at jeg har byttet nr denne uka.. dohh..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Eneste jeg mangler er brus, men jeg tviler på om jeg får tatt en Sverige-tur før TG. Noen som veit om hvilke butikker som kjører brustilbud nå?

Jeg har planer om å dra til Sverige på søndag.. Skal kjøpe med noe for et par på Gathering-forumet, så jeg kan jo like gjerne ta med noe for deg og, hvis du er keen. Brett cola koster vel en 60-70 pluss pant.

Lenke til kommentar

Eneste jeg mangler er brus, men jeg tviler på om jeg får tatt en Sverige-tur før TG. Noen som veit om hvilke butikker som kjører brustilbud nå?

Jeg har planer om å dra til Sverige på søndag.. Skal kjøpe med noe for et par på Gathering-forumet, så jeg kan jo like gjerne ta med noe for deg og, hvis du er keen. Brett cola koster vel en 60-70 pluss pant.

Hmm, sugen på å handle med et brett for meg også? kan betale med en 100-lapp og sp kan du bare beholde resten, som lønn for bryet :thumbup:

Lenke til kommentar

- Hvilken butikk er nærmest skipet, hvor langt unna er den, og hvordan er åpningstidene i påska?

Det er CC Mat, ja. Alltid stappfull av TG-kids på onsdagen. Det tar meg cirka 15 minutter å gå dit, og jeg har korte bein og lavt tempo. De har oppe onsdag og lørdag, så vidt jeg husker. Klokkeslett aner jeg ikke.

Hørt om kjerringa som var så lav at ho laga musespor i snøen? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...