trash__ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da fikk jeg med meg tråden å Det er uvist om jeg kommer på TG10, mulig jeg skal spare pengene til VG2 året jeg skal ta i USA. What? TG > USA, så enkelt er det. Og hvis du er født i 93, er det vel ikke umulig at du klarer å tigge foreldrene dine til å betale for deg? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da fikk jeg med meg tråden å Det er uvist om jeg kommer på TG10, mulig jeg skal spare pengene til VG2 året jeg skal ta i USA. What? TG > USA, så enkelt er det. Og hvis du er født i 93, er det vel ikke umulig at du klarer å tigge foreldrene dine til å betale for deg? Jo det er umulig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lagd ferdig hylle forslag til Noporos nå. Måtte ha litt insiprasjon fra team24 sin spacesaver x] Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg heter Nopros, men takk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Skal bruke hylle fra i fjor mulig jeg lakker den eller no http://www.gathering.org/tg09/no/news/158/...ne-step-closer/ :D Endret 14. september 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Herlig å se at ting går fremover Lenke til kommentar
War Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 blir det ikke mer stabilt om 6-12 går sammen og lager to like hyller. Og sitter overfor hverandre sy hyllene står rygg mot rtgg? Om jeg sitter bak en slik hylle så skrur jeg på ekstra støtte. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er jo alltids en risiko for at hylla detter bakover ja Får teste ut å se, satser vel på at de over oss har hylle og Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Gleder meg Skal vurdere å lage meg ny spacesaver(hylle) til TG10. Må ha noe som er litt mer praktisk. Temaet for den blir nok ganske g33ky, skal prøve å få til en worklogg på den når jeg begynner(etter jul?). Det er jo alltids en risiko for at hylla detter bakover ja Får teste ut å se, satser vel på at de over oss har hylle og Med tyngde punkt lavest mulig skal det mye til for at det detter. Da tenkt at man bruker solid nok materiell. Skumleste jeg ser er sponplate-hyller med tunge ting som står relativt høyt (1 meter + over bordplata). Endret 16. september 2009 av aGal Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nokon som veit noko som helst om temaet for TG til neste år? Det er vel ikkje bestemt enno... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Det tror jeg ikke de har begynt å tenke på engang. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da skal jeg på intervju ang VG2 i USA til Søndag, så vi får se hvordan TG statuen hos meg ligger an Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 årets dilemma for meg... sliter hardt med om jeg skal velge dette: eller dette: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva skal du gjøre på sistnevnte? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva skal du gjøre på sistnevnte? henge rundt, kjøre snøskuter, oppleve natturen, besøke folk osv... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Henge rundt kan du på TG også, sammen med likesinnede. Snøscooter har man simulatorer til, naturen også. Folk å besøke er det hvertfall nok av på TG Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 HVIS jeg hadde vært glad i snø hadde jeg lett tatt snøscooter og den pakka der... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 HVIS jeg hadde vært glad i snø hadde jeg lett tatt snøscooter og den pakka der... har veldig lite imot snø og slikt, når du flere ganger i løpet av en vinter tilbringer en uka av gangen på fjellet i telt, så lærer man å like det Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vanlegvis ville eg sagt TG med ein gong, men snøscooter i det området der ser/høyrest unekteleg kult ut, så du får berre bestemme sjølv... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 TG er jo bare en gang i året da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå