Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har dere grunnen for 10m kabler !

Hva er grunnen? Jeg sitter rett ved en switch så jeg tenkte å ha med meg så lang kabel.

 

Bruker du hvor er hva på raden som referanse?

Er nok en grunn til at de informerer om 10m kabel i stedenfor 5m som alle andre år. Grunnen er nok at switchene flyttes og det trengs 10m for noen de som sitter lengst unna, og sans dette oppsettet er endret.

Lenke til kommentar

Da kom PTN kortet :)

Hvordan registrer jeg kortet på meg?

skal jeg berre trykke på Member Card, velge PTN Member Card, åso skrive inn kort nummeret så er det reg. på mej?

 

Jeg bestilte òg kort til noen kompiser som jeg òg bestillte TG-billetter til, men må de gjør det samme på sinn account eller kan jeg gjøre det på min?

Lenke til kommentar

Nå har dere grunnen for 10m kabler !

Hva er grunnen? Jeg sitter rett ved en switch så jeg tenkte å ha med meg så lang kabel.

 

Bruker du hvor er hva på raden som referanse?

Er nok en grunn til at de informerer om 10m kabel i stedenfor 5m som alle andre år. Grunnen er nok at switchene flyttes og det trengs 10m for noen de som sitter lengst unna, og sans dette oppsettet er endret.

Akkurat ja, da må jeg nok handle meg en kabel uansett. Men ser mange skal ha en spesiell kabel, burde jeg kjøpe meg det også?

Lenke til kommentar

Da kom PTN kortet :)

Hvordan registrer jeg kortet på meg?

skal jeg berre trykke på Member Card, velge PTN Member Card, åso skrive inn kort nummeret så er det reg. på mej?

 

Jeg bestilte òg kort til noen kompiser som jeg òg bestillte TG-billetter til, men må de gjør det samme på sinn account eller kan jeg gjøre det på min?

 

Står direkte link i brevet som kortet kom sammen med, og der velger du PTN member card Plain style, eller noe lignende. ;)

Lenke til kommentar

Eller berre bygge hylla ti cm (eller noko i den dur) grunnare. Viss du har bygd hylla alt kan du jo berre flytte hylla di litt nærare deg, slikat den er litt utanfor kanten. Då blir det vel plass til switchen bak hylla... :hmm:

 

Har et par forhåndsregler for hyllebygging jeg, synes alle burde følge de.

Den skal være max 55 cm dyp! Da vil det bli 5 cm plass om nødvendig til kabler, om den på motsatt side også gjør det vil det blir 10 cm plass til kabler noe som burde være nok!

Og 78-79 cm brei, for da kan INGEN klage på at jeg bruker for stor plass så fremt jeg ikke bruker noe utover hylla.

En annen ting som i grunn er greit er om man har hull i en eventuelt bakplate som gjør kabeltrekking lettere!

Lenke til kommentar

Eller berre bygge hylla ti cm (eller noko i den dur) grunnare. Viss du har bygd hylla alt kan du jo berre flytte hylla di litt nærare deg, slikat den er litt utanfor kanten. Då blir det vel plass til switchen bak hylla... :hmm:

 

Har et par forhåndsregler for hyllebygging jeg, synes alle burde følge de.

Den skal være max 55 cm dyp! Da vil det bli 5 cm plass om nødvendig til kabler, om den på motsatt side også gjør det vil det blir 10 cm plass til kabler noe som burde være nok!

Og 78-79 cm brei, for da kan INGEN klage på at jeg bruker for stor plass så fremt jeg ikke bruker noe utover hylla.

En annen ting som i grunn er greit er om man har hull i en eventuelt bakplate som gjør kabeltrekking lettere!

Jaja, hadde jeg bare visst dette før vi lagde hylle ;)

 

*krysse fingrene*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...