I.A.G. Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 5m holder ikke i følge gathering.org som sier 10m Jeg snakker av erfaring, ikke ut fra gathering.org. Poenget mitt var at jeg ikke hadde giddet å stresse med å skaffe 10m kabel i siste liten hvis jeg ikke hadde det fra før. Jeg ville tatt med 10m hvis jeg hadde. Jeg hadde også skrevet 10m hvis det hadde vært på gathering.org, ettersom man ikke kan garantere at 5m holder i absolutt alle tilfeller. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg snakker også fra 6 års erfaring, og det som står på Gathering.org burde du følge, ellers så blir det en dyr tur til partyshop. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tidligere har Gathering.org anbefalt 5 meter som minimum, og da har jeg anbefalt andre å ta med 10 meter for å være sikker. Nå anbefaler de 10 meter, og jeg ser ingen grunn til å følge noe annet enn det de gjør. Har du 5 meter, så tar du med det og ser. Holder det ikke er det ikke verre enn å kjøpe en i partyshopen eller låne en. Jeg tar alltid med 3-4 kabler i forskjellig størrelse. Sist ble jeg sittende en meter fra switchen, og da benyttet jeg meg av en kabel på 5 meter, og lånte bort 10-meterene til personer som satt lenger i fra. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tidligere har Gathering.org anbefalt 5 meter som minimum, og da har jeg anbefalt andre å ta med 10 meter for å være sikker. Nå anbefaler de 10 meter, og jeg ser ingen grunn til å følge noe annet enn det de gjør. Har du 5 meter, så tar du med det og ser. Holder det ikke er det ikke verre enn å kjøpe en i partyshopen eller låne en. Jeg tar alltid med 3-4 kabler i forskjellig størrelse. Sist ble jeg sittende en meter fra switchen, og da benyttet jeg meg av en kabel på 5 meter, og lånte bort 10-meterene til personer som satt lenger i fra. Har noen i det hele tatt tenkt på at det er mulig oppsettet blir andelsteds hvis vi faktisk går gbit, de skriver gigabit til folket i 2010, altså om de skaffer gigabit etter TG10 er det ikke gigabit til folket i 2010 men 2011. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ser ut som det blir ørepropper på meg på TG. Tviler jeg får tilbake headsettet mitt innen da. Rimelig kjipt, da det var akkurat dette jeg kjøpte det for. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Utrolig irriterende da, hvor har du sendt det inn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 HPX. Fikk sendeinfo igår, så blir sendt idag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvis det blir sendt tilbake til deg idag får du den, men hvis det blir sendt til produsent er du fucked. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg fikk jo headsettet lørdag to uker siden, og så konker det fredagskvelden etterpå. Og da er det ingen på HPX som svarer på kundeservice. Endret 23. mars 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du kan jo evt. dra innom de og hente det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Mulig, men får høre med de når jeg får sendt pakken. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Seateren vår har selvfølgelig plassert oss i det verste støyområdet rett foran scena. Hun tror vel at vi ikke hører musikken fra de andre delene av hallen Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har snakket med en i lyd-crewet, det skal visst bli et vanvittig bra show i år! Mer kunne han ikke si. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Skal nok bli nok lyd ifra oss også T24 drar til med anlegg i år også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Skal nok bli nok lyd ifra oss også T24 drar til med anlegg i år også Vet du noe om specsa på det anlegget? Har ikke hørt noe som helt om hva det er vi drar med oss, vet du noe om det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Skal nok bli nok lyd ifra oss også T24 drar til med anlegg i år også Vet du noe om specsa på det anlegget? Har ikke hørt noe som helt om hva det er vi drar med oss, vet du noe om det? Adrian som er styringa ang det. Skal leke med det før vi drar så vi kommer nok til å poste litt bilder osv Edit: Kan si så mye jeg vet, det blir MYE! Endret 23. mars 2010 av Petter Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Tøs: Nok Som Petter sier så kommer det bilder osv. før TG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tøs: Nok Luremus! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) nye kabinettet,strømforsyning,kit til sleeving etc skulle være her i morra men... Sendingen er blitt feilsendt. Den er nå videresendt til riktig adressested skulle til bergen og ble sendt til trondheim, var ihvertfal samme landet... jaja fredag da om de ikke failer igjen Endret 23. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Med forbehold om at jeg fortjener "Skrevet 10001 ganger tidligere i tråden, din late faen" Har seatreg åpnet? Har trålet hjemmesidene til TG, men finner ingen info der. Har heller ikke tilgang til Partyticket ettersom jeg ikke har bestilt billett selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå