Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske mye støy på TG så du burde ha skjermet.

partyshop kommer til og ta med kabler i år som før

Sikkert svinedyre som alltid :-D De er alltid gode på étt produkt som de har kasser av! Jeg skal ikke kjøre fra partyshop :p

Lenke til kommentar

- Hvilken butikk er nærmest skipet, hvor langt unna er den, og hvordan er åpningstidene i påska?

Det er CC Mat, ja. Alltid stappfull av TG-kids på onsdagen. Det tar meg cirka 15 minutter å gå dit, og jeg har korte bein og lavt tempo. De har oppe onsdag og lørdag, så vidt jeg husker. Klokkeslett aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Angående nettverkskabler:

- Cat5e holder i massevis.

- Hvis du har uskjermet går det som regel bra, men du kan være så uheldig at den ligger paralellt med masse strømkabler eller i en svær bunt med andre TP-er, og kan dermed oppleve litt ustabilitet fra tid til annen.

- 5 meter holder de aller fleste steder, men hvis du havner midt mellom to switcher, og folk har flyttet litt på dem, evt. det står masse hyller i veien som kabelen din må sno seg mellom, kan det være greit med 10m. Vil med andre ord anbefale det for å være på den sikre siden, men ikke gidd å stresse hvis du ikke har.

;)

Lenke til kommentar

5m holder ikke i følge gathering.org som sier 10m

Er det ikke 24P 100Mbit bordswitcher som har pleid å være på TG? Økt til 48 porter 1Gbit kanskje, dermed lengre mellom bordswitchene?

Eller tuller jeg bare angående porter?

Lenke til kommentar

Dere som har tatt buss til TG før, ligger Hamar Skysstasjon nærmest Vikingskipet? Kontra sykehuset

Hamar Skysstasjon ligger nok sån ca like langt unna vikingskipet og sykehuset. Hvorfor lurer du på det?

Hamar Skysstasjon ligger klint inntil Jernbanestasjonen.

EDIT: Du mente vel kanskje noe litt annent. Det er lengre fra sykehuset til Vikingskipet enn fra Skysstasjonen til Vikingskipet.

EDIT2: Legge med kart. Sykehuset er den røde flekken, skysstasjonen er den blåe og hjertet kan du jo gjette på selv :p

post-98276-1269291706,5386_thumb.jpg

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Noen andre som skal bli med på TG's rendered graphics konkurranse?

Jeg ahr allerede begynt i dag, har en knallidé!

Hva er utfordringen? Kanskje jeg blir med :)

Edit: Nvm, fant det ut nå :blush:

Hmm, jeg har ingen ideer :hmm:

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...