Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Må jeg ha PTN kort for å komme inn, eller holder det bare med det nr jeg har fått? Holder med billett Holder det bare med billettnr? Er en annen som har billetten min som skal dra senere enn meg. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Northug på TG, omg. haha, er faan meg episk http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=10330 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg og en kompiss har en switch i mellom oss. Betyr det at vi ikke kan ha felles hylle? Om hyllen er for stor ja. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Det er bare å håpe at de på andre siden ikke har hylle, så går det fint. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hyllene våre er så geniale at vi ikke trenger å tenke på det problemet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 I stedet tar du med deg to til, også kjører du alle tre til hotellet som VI skal sove på Eller ikke. Northug på TG, omg. Han har vært der før, da. Som deltaker. Jeg husker det veldig godt. Den første tiden da han begynte å bli kjent innen skisporten, husker jeg han gikk med TG-bånd. Han tok det av seg etter hvert, men han er likevel avslørt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hyllene våre er så geniale at vi ikke trenger å tenke på det problemet. Fortell! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Han har vært der før, da. Som deltaker. Jeg husker det veldig godt. Den første tiden da han begynte å bli kjent innen skisporten, husker jeg han gikk med TG-bånd. Han tok det av seg etter hvert, men han er likevel avslørt. Fortsatt stas at han stiller opp etter han er blitt den han er blitt. Er jo et slag i trynet til alle sportsidioter som disser TG-folket. Meeen, på en annen side får han sikkert noen kronasjer i lomma for det. Endret 22. mars 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har et par spørsmål. Har bare 5m nettverkskabel, er det mulig å kjøpe TP-kabel på TG hvis den ikke er lang nok? Tenkte å bygge en hylle denne uka med hjul på "ryggen" så jeg kan trille alt inn på den. Er det plass til å ta med den på første turen inn i skipet da man "sjekker inn"? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har et par spørsmål. Har bare 5m nettverkskabel, er det mulig å kjøpe TP-kabel på TG hvis den ikke er lang nok? Tenkte å bygge en hylle denne uka med hjul på "ryggen" så jeg kan trille alt inn på den. Er det plass til å ta med den på første turen inn i skipet da man "sjekker inn"? Den ER lang nok! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fortsatt stas at han stiller opp etter han er blitt den han er blitt. Er jo et slag i trynet til alle sportsidioter som disser TG-folket. Meeen, på en annen side får han sikkert noen kronasjer i lomma for det. Hehe. Tviler på at han gjør det gratis, ja. Men jeg liker gutten, jeg. Han er som et spitting image av fetteren min, og også han ble tatt av idretten etter flere år på TG =/ Har et par spørsmål. Har bare 5m nettverkskabel, er det mulig å kjøpe TP-kabel på TG hvis den ikke er lang nok? Tenkte å bygge en hylle denne uka med hjul på "ryggen" så jeg kan trille alt inn på den. Er det plass til å ta med den på første turen inn i skipet da man "sjekker inn"? Ja, du kan kjøpe TP på TG. Ja, du kan ta med hylla og alt du har når du skal sjekke inn. Men det er egentlig ikke noen god grunn til å gjøre det, med tanke på at du kan komme til å måtte stå i kø både en og to timer. Der du bærer inn, er det derimot ikke noe kø. Mye lettere, med andre ord. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 HDD kjøpt inn. Handletur og Hylle(bygging) igjen... TG :F Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har et par spørsmål. Har bare 5m nettverkskabel, er det mulig å kjøpe TP-kabel på TG hvis den ikke er lang nok? Tenkte å bygge en hylle denne uka med hjul på "ryggen" så jeg kan trille alt inn på den. Er det plass til å ta med den på første turen inn i skipet da man "sjekker inn"? Den ER lang nok! Hvordan kan det ha seg at man anbefalles å ta med 10m da?? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Northug på TG, omg. Lurer på om han er like skuffet som under OL, om han taper i gaming Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Har et par spørsmål. Har bare 5m nettverkskabel, er det mulig å kjøpe TP-kabel på TG hvis den ikke er lang nok? Tenkte å bygge en hylle denne uka med hjul på "ryggen" så jeg kan trille alt inn på den. Er det plass til å ta med den på første turen inn i skipet da man "sjekker inn"? Den ER lang nok! Hvordan kan det ha seg at man anbefalles å ta med 10m da?? Sorry, så ikke nyheten Det har vært 5 meter en stund Ja da tenger jeg 2 10 meters kabler, jeg vil ha GOD kvalitet med beskyttelse over kabelendene så jeg ikke brekker den tappen som jeg alltid gjør! Og ja jeg har planer om å faktisk bruke gbit Sist jeg var på lan Endret 22. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fortsatt stas at han stiller opp etter han er blitt den han er blitt. Er jo et slag i trynet til alle sportsidioter som disser TG-folket. Meeen, på en annen side får han sikkert noen kronasjer i lomma for det. Hehe. Tviler på at han gjør det gratis, ja. Men jeg liker gutten, jeg. Han er som et spitting image av fetteren min, og også han ble tatt av idretten etter flere år på TG =/ Har et par spørsmål. Har bare 5m nettverkskabel, er det mulig å kjøpe TP-kabel på TG hvis den ikke er lang nok? Tenkte å bygge en hylle denne uka med hjul på "ryggen" så jeg kan trille alt inn på den. Er det plass til å ta med den på første turen inn i skipet da man "sjekker inn"? Ja, du kan kjøpe TP på TG. Ja, du kan ta med hylla og alt du har når du skal sjekke inn. Men det er egentlig ikke noen god grunn til å gjøre det, med tanke på at du kan komme til å måtte stå i kø både en og to timer. Der du bærer inn, er det derimot ikke noe kø. Mye lettere, med andre ord. Tenkte bare at det vil være kjedelig for den som kjører meg å vente to timer. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hyllene våre er så geniale at vi ikke trenger å tenke på det problemet. Fortell! Jeg bumper den gamle, sammtidig som jeg spørr om noe annet: - Får jeg full ytelse av nettet med en Cat5e kabel? - Hvilken butikk er nærmest skipet, hvor langt unna er den, og hvordan er åpningstidene i påska? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 - Hvilken butikk er nærmest skipet, hvor langt unna er den, og hvordan er åpningstidene i påska? Nærmeste butikk er vel Montér som selger tre og byggevare, men regner med det er mat du er ute etter CC-Mat er nærmest, men jeg synes det er en latterlig dyr matbutikk! Vet ikke noe om åpningstidene dem har i påsken. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har et par spørsmål. Har bare 5m nettverkskabel, er det mulig å kjøpe TP-kabel på TG hvis den ikke er lang nok? Tenkte å bygge en hylle denne uka med hjul på "ryggen" så jeg kan trille alt inn på den. Er det plass til å ta med den på første turen inn i skipet da man "sjekker inn"? Nei ta med minst 10meter i år http://www.gathering.org/tg10/no/news/218/59/Your-networking-cable-must-be-at-least-10-metres-long/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Funker denne? http://biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Datamaskin/Kabler/Nettverkskabel-CAT-6-UTP/ Ser den er uskjermet, lurer på om jeg skal skaffe skjermet isåfall hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå