Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres greit ut det, du gjør som i fjor mao.

 

Nei, ikke helt. I fjor var jeg jo sen fordi jeg sto utenfor i fire timer og ventet på alle kjøtthuene som ikke hadde ordentlig info på PTN. Akkurat dét har jeg ingen planer om å gjenta i år.

 

Men på den andre siden, er jeg ikke uvant med å komme tidlig på TG. Da jeg var 13-14-15 var jeg der alltid grisetidlig, men nå har det sklidd litt ut fordi jeg ikke har noen god grunn til å komme før midt på dagen. Hvis det derimot skulle vise seg at jeg kan hjelpe til med noe, komme jeg lett tidlig ^^

Lenke til kommentar

jeg må kjøre opp dit selv jeg :/, men jaja da får jeg ihvertfall med alt jeg vil :b

 

Det er litt trist å kjøre til og fra TG alene. Men på den andre siden er det jævlig ålreit med egen bil også.

 

Jeg har forøvrig mulighet til å ha med meg en, men han forventer at jeg låner ham bilen hver natt når han skal sove på hotell, og det er no go.

Lenke til kommentar

Om en kjøper seg dagsbillett, er det da mulig å ta med seg laptop å sitte på tribunen eller lignende?

 

Finnes det noen steder med strømuttak?

 

strøm uttak svømmer vi i. bordplass blir noe helt annet. kan jo sitte på tribunen.

 

men vet ikke om de tillater at de med dagsbillett tar med seg utstyr inn/ut. Kan tenke meg at de stopper det for å forhindre at noen kjøper seg dagsbillett bare for å gå å stjele og bære det ut før noen melder i fra.

Endret av ElmotriX
Lenke til kommentar

jeg må kjøre opp dit selv jeg :/, men jaja da får jeg ihvertfall med alt jeg vil :b

 

Det er litt trist å kjøre til og fra TG alene. Men på den andre siden er det jævlig ålreit med egen bil også.

 

Jeg har forøvrig mulighet til å ha med meg en, men han forventer at jeg låner ham bilen hver natt når han skal sove på hotell, og det er no go.

I stedet tar du med deg to til, også kjører du alle tre til hotellet som VI skal sove på :D

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...