Slimda Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Foreldra skal besøke slekt samme dag som TG begynner, så jeg blir kjørt til TG. Og de er ferdige å besøke slektninger når TG slutter så... Enda ikke fått noe svar fra HPX. Meh! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Foreldra skal besøke slekt samme dag som TG begynner, så jeg blir kjørt til TG. Og de er ferdige å besøke slektninger når TG slutter så... Enda ikke fått noe svar fra HPX. Meh! You is to heldig! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 jeg må kjøre opp dit selv jeg :/, men jaja da får jeg ihvertfall med alt jeg vil :b Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Neste år kan jeg kjøre opp selv, wee! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 bestilte kabinett,strømforsyning ++ fra netshop i helgen, ser ordren har gått i plukk nå :D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Må jeg ha PTN kort for å komme inn, eller holder det bare med det nr jeg har fått? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Må jeg ha PTN kort for å komme inn, eller holder det bare med det nr jeg har fått? Holder med billett Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 uu der var ordren plukket og pakket ja så da antar jeg onsdag er de i mine hender. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Høres greit ut det, du gjør som i fjor mao. Nei, ikke helt. I fjor var jeg jo sen fordi jeg sto utenfor i fire timer og ventet på alle kjøtthuene som ikke hadde ordentlig info på PTN. Akkurat dét har jeg ingen planer om å gjenta i år. Men på den andre siden, er jeg ikke uvant med å komme tidlig på TG. Da jeg var 13-14-15 var jeg der alltid grisetidlig, men nå har det sklidd litt ut fordi jeg ikke har noen god grunn til å komme før midt på dagen. Hvis det derimot skulle vise seg at jeg kan hjelpe til med noe, komme jeg lett tidlig ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 jeg må kjøre opp dit selv jeg :/, men jaja da får jeg ihvertfall med alt jeg vil :b Det er litt trist å kjøre til og fra TG alene. Men på den andre siden er det jævlig ålreit med egen bil også. Jeg har forøvrig mulighet til å ha med meg en, men han forventer at jeg låner ham bilen hver natt når han skal sove på hotell, og det er no go. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Om en kjøper seg dagsbillett, er det da mulig å ta med seg laptop å sitte på tribunen eller lignende? Finnes det noen steder med strømuttak? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Om en kjøper seg dagsbillett, er det da mulig å ta med seg laptop å sitte på tribunen eller lignende? Finnes det noen steder med strømuttak? strøm uttak svømmer vi i. bordplass blir noe helt annet. kan jo sitte på tribunen. men vet ikke om de tillater at de med dagsbillett tar med seg utstyr inn/ut. Kan tenke meg at de stopper det for å forhindre at noen kjøper seg dagsbillett bare for å gå å stjele og bære det ut før noen melder i fra. Endret 22. mars 2010 av ElmotriX Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) jeg må kjøre opp dit selv jeg :/, men jaja da får jeg ihvertfall med alt jeg vil :b Det er litt trist å kjøre til og fra TG alene. Men på den andre siden er det jævlig ålreit med egen bil også. Jeg har forøvrig mulighet til å ha med meg en, men han forventer at jeg låner ham bilen hver natt når han skal sove på hotell, og det er no go. I stedet tar du med deg to til, også kjører du alle tre til hotellet som VI skal sove på Endret 22. mars 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Om en kjøper seg dagsbillett, er det da mulig å ta med seg laptop å sitte på tribunen eller lignende? Finnes det noen steder med strømuttak? Trenger da ikke ta med noen ting, alltid noen som har noe du kan låne den stunden du er der. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor er switchene plassert? Oppe eller nede på rekka (se bildet) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor er switchene plassert? Oppe eller nede på rekka (se bildet) Hvilken switch snakker du om? De du kobler deg på? Iallefall de du kobler deg på er fordelt nedover hele benken. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, den jeg kobler meg på, så det er flere en eller to switcher per rekke. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) http://i244.photobucket.com/albums/gg37/aviruse/Hvorerhvapraden-1.jpg Lese førstepost hjelper Endret 22. mars 2010 av Submit Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg og en kompiss har en switch i mellom oss. Betyr det at vi ikke kan ha felles hylle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå