Rudde Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hæ? Har de planer om å ha en sånn kø en gang til? I 2008 gikk jo alt smuud! kan de ikke få til det en gang til? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Man rekker jo å grave seg inn på den tiden jo. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hvordan får man tak i vann på tg? Må man kjøpe det? Endret 21. mars 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Rudde: Jeg tviler på de planlegger systemkræsj. I fjor var det eneste året jeg har opplevd noe i nærheten av en så intergalaktisk treig kø, så jeg tror ikke du skal være veldig redd for at det skjer igjen. Gjennom årenes løp har jeg ankommet TG alt fra klokka 8 om morgenen til nærmere 2 på ettermiddagen, og jeg har aldri stått mer enn 2,5 time i kø. Den verste køen har egentlig vært tidlig på morgenen, og så er det også ganske ille rundt midt på dagen. Min erfaring, i hvert fall. Endret 21. mars 2010 av TheMartine Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Der det er lufting/blått, sånn ca hvor kaldt er det der? 10 grader liksom? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg tar alt TheMartine sier om TG som en fasit. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Nei. Du vil bare kjenne merkbar forskjell, da de åpner dørene, fra den evige heten som er der når de ikke lufter. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg tar alt TheMartine sier om TG som en fasit. Høres omtrent riktig ut, det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Rudde: Jeg tviler på de planlegger systemkræsj. I fjor var det eneste året jeg har opplevd noe i nærheten av en så intergalaktisk treig kø, så jeg tror ikke du skal være veldig redd for at det skjer igjen. Gjennom årenes løp har jeg ankommet TG alt fra klokka 8 om morgenen til nærmere 2 på ettermiddagen, og jeg har aldri stått mer enn 2,5 time i kø. Den verste køen har egentlig vært tidlig på morgenen, og så er det også ganske ille rundt midt på dagen. Min erfaring, i hvert fall. Nei, nei får håper de holder alle fingra på plass da.. Men det kom jo noe positivt ut av kembo-køen, det ble fine bilder og filmer av den :-D Men PTN kortet mitt har ikke fungert de to siste årene (altså noengang) Etter at det ikke funka i 2008 kjøpte jeg ett nytt i 2009 som heller ikke funka, gadd ikke kjøpe nytt iår så jeg har det fra 2009 som sikkert ikke kommer til å funker i år heller xD Og før du spør, ja jeg har linka kortet og PTN brukeren. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Åpner de dørene ofte a? Når det er behov Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det er ikke slik at man skal sitte å vente på en godkjenning. Du har nok rett i det. Baserte innlegget mitt på at min gruppe har måttet vente på godkjenning/vurdering hvert år.. Ikke fordi det har sett falleferdig ut, men fordi det har vært blant de større oppleggene i skipet. Skaper da selvsagt en del oppmerksomhet fra security og andre folk som er nysgjerrige på konstruksjonen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Skal være der sånn rundt 7 regner jeg med. Jeg skal være der når dere har satt opp alt. Helt "tilfeldig" at jeg kommer når dere er ferdige, selvsagt. Høres greit ut det, du gjør som i fjor mao. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Uff, jeg har igrunn ikke peiling på hvordan jeg kommer meg til TG Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Uff, jeg har igrunn ikke peiling på hvordan jeg kommer meg til TG Du har ingen som bor i nærheten som skal dit? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Uff, jeg har igrunn ikke peiling på hvordan jeg kommer meg til TG Hvor bor du? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Uff, jeg har igrunn ikke peiling på hvordan jeg kommer meg til TG Hvor bor du? Fredrikstad, jeg kjenner et par som skal oppover, men jeg er på fjellet før TG, fjellet nærmere bestemt Beitostølen -.- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Rimelig usentralt da. Jepp, vurderer nesten å dra hjem den 30. og så dra inn den 31. til oslo tidlig på morgen deretter Hamar. Alternativet fra Beitostølen er å dra med Valdressekspressen klokken 700, den bussen går til Oslo S, deretter ta toget til Hamar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå