Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rudde: Jeg tviler på de planlegger systemkræsj. I fjor var det eneste året jeg har opplevd noe i nærheten av en så intergalaktisk treig kø, så jeg tror ikke du skal være veldig redd for at det skjer igjen. Gjennom årenes løp har jeg ankommet TG alt fra klokka 8 om morgenen til nærmere 2 på ettermiddagen, og jeg har aldri stått mer enn 2,5 time i kø. Den verste køen har egentlig vært tidlig på morgenen, og så er det også ganske ille rundt midt på dagen. Min erfaring, i hvert fall.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Rudde: Jeg tviler på de planlegger systemkræsj. I fjor var det eneste året jeg har opplevd noe i nærheten av en så intergalaktisk treig kø, så jeg tror ikke du skal være veldig redd for at det skjer igjen. Gjennom årenes løp har jeg ankommet TG alt fra klokka 8 om morgenen til nærmere 2 på ettermiddagen, og jeg har aldri stått mer enn 2,5 time i kø. Den verste køen har egentlig vært tidlig på morgenen, og så er det også ganske ille rundt midt på dagen. Min erfaring, i hvert fall.

Nei, nei får håper de holder alle fingra på plass da..

Men det kom jo noe positivt ut av kembo-køen, det ble fine bilder og filmer av den :-D

Men PTN kortet mitt har ikke fungert de to siste årene (altså noengang) Etter at det ikke funka i 2008 kjøpte jeg ett nytt i 2009 som heller ikke funka, gadd ikke kjøpe nytt iår så jeg har det fra 2009 som sikkert ikke kommer til å funker i år heller xD

Og før du spør, ja jeg har linka kortet og PTN brukeren.

Lenke til kommentar

Det er ikke slik at man skal sitte å vente på en godkjenning.

Du har nok rett i det.

Baserte innlegget mitt på at min gruppe har måttet vente på godkjenning/vurdering hvert år.. Ikke fordi det har sett falleferdig ut, men fordi det har vært blant de større oppleggene i skipet. Skaper da selvsagt en del oppmerksomhet fra security og andre folk som er nysgjerrige på konstruksjonen.

Lenke til kommentar

Rimelig usentralt da.

Jepp, vurderer nesten å dra hjem den 30. og så dra inn den 31. til oslo tidlig på morgen deretter Hamar.

Alternativet fra Beitostølen er å dra med Valdressekspressen klokken 700, den bussen går til Oslo S, deretter ta toget til Hamar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...