trash__ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Nice:] Sålenge det spilles skikkelig musikk, som rosa helekopter og slikt. Fix'd Endret 13. september 2009 av w0bni Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Og det var -mange- av de i fjor, noe som da fint kan medføre noen timer ekstra venting, ikke så kjekt vil jeg tro. Det var vel andre ting som hendte, som f.eks at maskinene man skulle sjekke inn med var uten internet og oppdatert info. Medfører det riktighet? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det var vel andre ting som hendte, som f.eks at maskinene man skulle sjekke inn med var uten internet og oppdatert info. Medfører det riktighet? Det er helt korrekt - endringer gjort etter et visst tidspunkt, ble ikke med på innsjekkingsmaskinene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Da fikk jeg med meg tråden å Det er uvist om jeg kommer på TG10, mulig jeg skal spare pengene til VG2 året jeg skal ta i USA. Endret 13. september 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Er det uvanlig å ha med en spillkonsoll som f.eks. PS3 i tillegg til PC'n på TG? EDIT: For å spille på PC-skjermen Endret 13. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det uvanlig å ha med en spillkonsoll som f.eks. PS3 i tillegg til PC'n på TG? EDIT: For å spille på PC-skjermen Nei, det er flere som stepper opp med det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det uvanlig å ha med en spillkonsoll som f.eks. PS3 i tillegg til PC'n på TG? EDIT: For å spille på PC-skjermen ikke tenk på hva som er vanlig, tenk heller på hva du vil for noen år siden hadde jeg med C64 og en CRT-tv til å spille på... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Er det uvanlig å ha med en spillkonsoll som f.eks. PS3 i tillegg til PC'n på TG? EDIT: For å spille på PC-skjermen ikke tenk på hva som er vanlig, tenk heller på hva du vil for noen år siden hadde jeg med C64 og en CRT-tv til å spille på... Oki EDIT: Hvis du leser hva jeg skrev en gang til får du kanskje med deg at jeg spurte om det var uvanlig Endret 13. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 vurderer å ta med meg xbox, hadde vert digg å spille skate der <3 Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er det uvanlig å ha med en spillkonsoll som f.eks. PS3 i tillegg til PC'n på TG? EDIT: For å spille på PC-skjermen ikke tenk på hva som er vanlig, tenk heller på hva du vil for noen år siden hadde jeg med C64 og en CRT-tv til å spille på... Oki EDIT: Hvis du leser hva jeg skrev en gang til får du kanskje med deg at jeg spurte om det var uvanlig TG09 var mitt første TG og eg såg fleire som hadde med seg TV og konsoll :!: Men vanlig er det nok ikkje Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 TG09 var mitt første TG og eg såg fleire som hadde med seg TV og konsoll :!: Men vanlig er det nok ikkje Så det på nesten vær enste rekke jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg hadde med Xboxen i fjor og var langt fra aleine om det, så jeg vil ikke kalle det uvanlig i det hele tatt. Jeg gleder meg forøvrig over tanken på at jeg sannsynligvis får med meg minst to-tre venninner i år. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg hadde med Xboxen i fjor og var langt fra aleine om det, så jeg vil ikke kalle det uvanlig i det hele tatt. Jeg gleder meg forøvrig over tanken på at jeg sannsynligvis får med meg minst to-tre venninner i år. Enda flere jenter på hw-rekka da? For du dropper vel ikke oss av den grunn? :-| Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hjelp, dette går ikke. Gutte-jente-ratioen blir feil. Btw, jeg og en kompis jobber nå med en stor LED-skjerm som skal være med opp på tg. Kommer en worklog etter hvert. Vi får 32*16 leds på en 120cm*60cm-plate Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jenter er bare bra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Faen, sitter allerede og ser frem til dette. Da har ikke jeg noe annet valg enn å reservere påskeuka. Ikke noe stort "tap", akkurat. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Godt:D skal plage deg hele uka med småfeil som du kan pirke på ! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Faen, sitter allerede og ser frem til dette. Da har ikke jeg noe annet valg enn å reservere påskeuka. Ikke noe stort "tap", akkurat. Høres bra ut. Blir det hw-rekka for deg da eller? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Faen, sitter allerede og ser frem til dette. Da har ikke jeg noe annet valg enn å reservere påskeuka. Ikke noe stort "tap", akkurat. Selvfølgelig o_O Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 vurderer å ta med meg xbox, hadde vert digg å spille skate der <3 skate 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå