hokuspokus111 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Noen som har erfaring med NetShop og leveringstider? ja, rask levering. Har bestilt fra dem et par ganger, ene gangen tok det 2 dager. Endret 21. mars 2010 av mikkello Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som har erfaring med NetShop og leveringstider? ja, rask levering. Har bestilt fra dem et par ganger, ene gangen tok det 2 dager. Bra, skal bestille noen katoder og låseskruer. Alt er på lager, men jeg er redd for leveringen. Så hvis jeg bestiller idag så når det fremme innen torsdag? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Bare en prøve igjen, fem dager skole.. AND I'M FREE! ^^ Da er det en helg med slalom i Jølster, før jeg setter kursen mot Hamar.. huhei for en herlig ferie dette blir ^^ Flere enn meg som skal kjøpe TG10-musematta? En annen ting.. i år har jeg med meg hylle, noe jeg ikke hadde i fjor. Må jeg stå i noen ekstra kø for å få den godkjent, eller kommer security rundt og ser på den? En kompis av meg var nemlig nervøs for ekstra kø xD Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Bare en prøve igjen, fem dager skole.. AND I'M FREE! ^^ Da er det en helg med slalom i Jølster, før jeg setter kursen mot Hamar.. huhei for en herlig ferie dette blir ^^ Flere enn meg som skal kjøpe TG10-musematta? En annen ting.. i år har jeg med meg hylle, noe jeg ikke hadde i fjor. Må jeg stå i noen ekstra kø for å få den godkjent, eller kommer security rundt og ser på den? En kompis av meg var nemlig nervøs for ekstra kø xD Bare 6 prøver igjen! Fordelt på 4 dager!!! WOHO!! Noen som vet hva TG10 matta vil koste dersom du ikke forhåndsbestiller? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 bare jobb torsdag og lørdag igjen...hihi Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg skal gjennom to prøver, en innlevering og forøvrig fem dager med skole Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 En annen ting.. i år har jeg med meg hylle, noe jeg ikke hadde i fjor. Må jeg stå i noen ekstra kø for å få den godkjent, eller kommer security rundt og ser på den? En kompis av meg var nemlig nervøs for ekstra kø xD Du tar inn hylla og de andre tingene dine etter at du har stått i kø og fått bånd. Er ikke noe ekstra godkjenningskø for folk med hyller Security går rundt og inspiserer inne i skipet etter at dere har fått ting på plass (på kvelden eller dagen etter, alt etter når de har tid). Om det er forsvarlig montert blir det godkjent. Er i utgangspunktet ingenting å være nervøs for Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Det handler vel ikke om å godkjenne alle som er bra nok, men å forhindre farlige situasjoner pga. dårlige konstruerte hyller. De sjekker kun de som faktisk ser dårlige/farlige ut. På lik linje med alt annet som ikke er forsvarlig. Folk misforstår det opplegget litt virker det som. Det er ikke slik at man skal sitte å vente på en godkjenning. Endret 21. mars 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg fikke aldri noen inspeksjon av hylla mi mens jeg satt på plassen min i alle fall. Men borte ved "TGshoppen" var den en med 30cm høy hylle som hadde fått den inspisert. Endret 21. mars 2010 av martin808 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som har erfaring med NetShop og leveringstider? ja, rask levering. Har bestilt fra dem et par ganger, ene gangen tok det 2 dager. Bra, skal bestille noen katoder og låseskruer. Alt er på lager, men jeg er redd for leveringen. Så hvis jeg bestiller idag så når det fremme innen torsdag? Vi bestilte en DVD-spiller derfra, og den var på postkontoret etter 3 dager, og forresten, kan du skjekke meldinga jeg sendte deg? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nikolai-n: Det er herlig! Les svaret du! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er køen jævlig lang rundt klokka 9? Er det sånn at det lønner seg å komme 2-3 timer senere? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 I fjor var vel køen stort sett jævlig lang hele tiden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skal være der sånn rundt 7 regner jeg med. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 når køen er "jævlig lang" hvor lang tid tar det å komme inn, og er det lurt å først komme inn, så gå ut igjen å hente utstyr? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skal være der sånn rundt 7 regner jeg med. Jeg skal være der når dere har satt opp alt. Helt "tilfeldig" at jeg kommer når dere er ferdige, selvsagt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg regner med at jeg drar opp rundt kl 06.00 Lurer bare på hva jeg skal gjøre mens jeg venter Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 når køen er "jævlig lang" hvor lang tid tar det å komme inn, og er det lurt å først komme inn, så gå ut igjen å hente utstyr? Med mindre du synes det er fett å stå et par timer i kø mens du holder på alle greiene dine, bør du sjekke inn før du henter ting. "Jævlig lang kø" er normalt mellom 1,5 - 2 timer. I fjor var det derimot unntakstilstand, og mange (meg inkludert) sto og ventet i over fire timer. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ok, så hvis jeg kommer ca. klokka 12 da, er det mindre kø da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ok, så hvis jeg kommer ca. klokka 12 da, er det mindre kø da? Mindre enn klokka 9, antagelig. Men du må nok stå en stund i kø klokka 12 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå