Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelp!

 

Jeg var på PTN sine sider i stad og sjekket om alt var fikset osv. Jeg var inne på reserved seats, det var to grønne steder som markerte hvor jeg og han andre jeg kjøpte for skulle sitte. Så fucket musa seg opp og plutselig ble den ene grønne plassen borte. Hva har jeg gjort? Eventuelt hva må jeg gjøre for å fikse opp i det? :p

 

Edit: Tror jeg fikset opp i det, plassen som var grønn i stad er nå grønn igjen.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Jeg må le litt av deltakerombudet på TG. Jeg har diskutert litt med ham i en tråd på TG-forumet om matserveringen de skal ha. Så kom jeg i skade for å nevne bæsj, og han stengte hele tråden. Da sendte jeg ham en høflig PM og ba om at han i det minste holdt tråden oppdatert, slik at vi kunne få svar på det vi lurer på. Men han svarer ikke på PM engang. Og han er deltakerombud? Great job, tissegutt.

Lenke til kommentar

Det er bare patetisk at han ikke svarer, når det er det som er jobben hans. ta heller kontakt med noen andre som er "høyere" i " rang " en han.

 

Ja, det er bare kjempeironisk. Men jeg driter litt i det, altså. Skulle egentlig mest teste ham, om han vet hvilke oppgaver han faktisk har som deltakerombud. Det vet han tydeligvis ikke :b

Lenke til kommentar

Når får man PNT kortene man har bestilt? Kan vel ikke være lenge igjen nå?

 

Etter det jeg har Hørt så skal man få det fra en uke til 3 dager før :)

 

Hvordan er det med tyveri av saker på tg? Er det noe vits at jeg kjøper masse låser for å låse fast ekstern hardisk, mus, tastatur, skjerm eller pcen?

 

Skulle gjort som meg og kjøpt deg Cm storm scout ^^. nei da tror ikke det er veldig vits i bare du er flink nok til og passe på tingene dine ;), men spør ikke meg First timer her å..

Lenke til kommentar

Er relativt lite tyverier, men det er greit å ta noen forhåndsregler. Ikke la ting som mobiler og eksterne disker ligge løst osv. Det jeg pleier å gjøre er å legge et håndkle over skjermen og skyve mus og tastatur under håndkleet når jeg går fra plassen i lengre perioder.

 

Har hørt skrekkhistorier hvor frekke tjuver har åpnet kabinett og plukka ut skjermkort, så en venn av meg har webcam stående å filme døgnet rundt :p

 

Bare bli litt kjent med sidemannen, så er det lettere å avverge et tyveri. Trenger ikke bli bestekompiser, men bare sånn at dere kjenner igjen ansiktene til hverandre. Et godt knep er å tilby noe, en brus for eksempel, siden man har lettere for å huske noen som gjorde en hyggelig og positiv gest.

Edit: ja, og det motsatte, men jeg anbefaler ikke å gå til angrep på sidemannen for at han skal huske fjeset ditt.. Med grov stemme: "Remember this face! I'm the Batman!"

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...